Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 At de som kan skal jobbe hjemmefra ? Anonymkode: 9420e...187
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 De som kan jobbe hjemmefra skal forsette med det Anonymkode: 1d12f...bb6
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 De som kan skal fortsette med hjemmekontor ja. Anonymkode: 5498e...860
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Det er bare småbarnsforeldre, lærere/bhg ansatte og barna som skal ofres i denne runden........ at ikke de eldste barna begynner først. Har de sett hvor tett på hverandre barn opp til 4 klasse leker???? Det blir jo verste smittepool!!! Vi kommer jo ALDRI til å kunne besøke besteforeldre igjen!! Anonymkode: a4af2...64d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes. Anonymkode: 779fd...9cc
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes. Anonymkode: 779fd...9cc Ja, men da vil jo smitten eksplodere!! Anonymkode: a4af2...64d
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes. Anonymkode: 779fd...9cc Slik har det ikke vært på skolen til mine barn i allefall. Stoffet som 5.klassingen og 7.klassingen skal lære er mye vanskeligere enn det 3.klassingen har. Vi har måtte hjelpe de 2 eldste mye disse ukene. 3.klassingen har klart seg selv. Anonymkode: c56e5...3fa
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #8 Skrevet 7. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes. Anonymkode: 779fd...9cc Myndighetene sier at hjemmekontor skal fortsette der dette er mulig. "Helsemyndighetene anbefaler hjemmekontor hvis det er mulig, og dette avklares med arbeidsgiveren." https://www.nrk.no/norge/barnehager-apner-20.-april-1.14976121 Anonymkode: 8dc8e...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå