Gå til innhold

Sa Erna noe om hjemmekontor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At de som kan skal jobbe hjemmefra ?

Anonymkode: 9420e...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som kan jobbe hjemmefra skal forsette med det

Anonymkode: 1d12f...bb6

Skrevet

De som kan skal fortsette med hjemmekontor ja.

Anonymkode: 5498e...860

Skrevet

Det er bare småbarnsforeldre, lærere/bhg ansatte og barna som skal ofres i denne runden........   at ikke de eldste barna begynner først. Har de sett hvor tett på hverandre barn opp til 4 klasse leker???? Det blir jo verste smittepool!!! Vi kommer jo ALDRI til å kunne besøke besteforeldre igjen!! 

Anonymkode: a4af2...64d

Skrevet

De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes.

Anonymkode: 779fd...9cc

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes.

Anonymkode: 779fd...9cc

Ja, men da vil jo smitten eksplodere!!

Anonymkode: a4af2...64d

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes.

Anonymkode: 779fd...9cc

Slik har det ikke vært på skolen til mine barn i allefall. Stoffet som 5.klassingen og 7.klassingen skal lære er mye vanskeligere enn det 3.klassingen har. Vi har måtte hjelpe de 2 eldste mye disse ukene. 3.klassingen har klart seg selv. 

Anonymkode: c56e5...3fa

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De åpner for de minste så foreldre kan gå på jobb. De eldste barne klarer seg jo alene hjemme med hjemmeskole så de trenger jo ikke at skolene åpnes.

Anonymkode: 779fd...9cc

Myndighetene sier at hjemmekontor skal fortsette der dette er mulig.

"Helsemyndighetene anbefaler hjemmekontor hvis det er mulig, og dette avklares med arbeidsgiveren." https://www.nrk.no/norge/barnehager-apner-20.-april-1.14976121

Anonymkode: 8dc8e...795

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...