Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Jeg har flere spørsmål, sikkert mange som jeg allerede burde vist om, menmen... 1. Er omsorgsdager det samme som sykt-barn-dager? 2. Er det disse dagene vi har fått flere av? 3. Hvor mange dager har vi fått ekstra? 4. Kan vi bruke disse for å holde oss hjemme nå, selv om barna ikke er syke, men vi vil bli hjemme for å unngå smitte? 5. Gjelder disse ekstra dagene også fra 20./27. april? Anonymkode: 0b021...60e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har flere spørsmål, sikkert mange som jeg allerede burde vist om, menmen... 1. Er omsorgsdager det samme som sykt-barn-dager? 2. Er det disse dagene vi har fått flere av? 3. Hvor mange dager har vi fått ekstra? 4. Kan vi bruke disse for å holde oss hjemme nå, selv om barna ikke er syke, men vi vil bli hjemme for å unngå smitte? 5. Gjelder disse ekstra dagene også fra 20./27. april? Anonymkode: 0b021...60e 1. Ja 2. Ja 3. Dere har fått dobbelt så mange dager 4. Det har de ikke sagt noen ting om, men det kan jeg aldri tenke meg. Mulig de gjør et unntak dersom barna er i risikosonen, men det kommer de vel tilbake til. 5. Dagene gjelder vel for 2020, men kan vel ikke benyttes med mindre barna er syk (fra barnehage/skole åpner igjen). Anonymkode: f5414...62a
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har flere spørsmål, sikkert mange som jeg allerede burde vist om, menmen... 1. Er omsorgsdager det samme som sykt-barn-dager? Ja 2. Er det disse dagene vi har fått flere av? Ja 3. Hvor mange dager har vi fått ekstra? antall dager er doblet. Dette gjelder også hvis man har fått ekstra dager pga barnet f.eks er utviklingshemmet, har astma, epilepsi osv. 4. Kan vi bruke disse for å holde oss hjemme nå, selv om barna ikke er syke, men vi vil bli hjemme for å unngå smitte? det tviler jeg på. De sa ingenting om det. 5. Gjelder disse ekstra dagene også fra 20./27. april? de ekstra dagene man har fått gjelder ut 2020. Anonymkode: 0b021...60e Anonymkode: 6ca1a...7a0
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: 1. Ja 2. Ja 3. Dere har fått dobbelt så mange dager 4. Det har de ikke sagt noen ting om, men det kan jeg aldri tenke meg. Mulig de gjør et unntak dersom barna er i risikosonen, men det kommer de vel tilbake til. 5. Dagene gjelder vel for 2020, men kan vel ikke benyttes med mindre barna er syk (fra barnehage/skole åpner igjen). Anonymkode: f5414...62a Takk for svar. Det var dette jeg trodde. Da er jeg ikke helt kunnskapsløs! 🤪 Anonymkode: 0b021...60e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå