Gå til innhold

Han skjønner ikke hvorfor jeg er irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer røyker. Det går mye penger på det. Jeg vil at vi skal spare. Men det går ikke akkurat nå. Vi klarer oss akkurat hver måned. Hadde han sluttet så hadde vi spart mange tusen pr måned. Han sier hele tiden at han skal slutte, men han prøver ikke. Han røyket ikke da vi ble sammen. 

Anonymkode: a174d...7cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er jo en egoistisk dust, når dette går på bekostning av resten av familien. På toppen av det hele gjør han seg svært lite attraktiv når han røyker. Grøss. 

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samboer røyker. Det går mye penger på det. Jeg vil at vi skal spare. Men det går ikke akkurat nå. Vi klarer oss akkurat hver måned. Hadde han sluttet så hadde vi spart mange tusen pr måned. Han sier hele tiden at han skal slutte, men han prøver ikke. Han røyket ikke da vi ble sammen. 

Han lukter sikkert dritt. Sexnekt til han slutter? 

Anonymkode: 05030...9df

Skrevet

Gjør som i luksusfellen, illustrer med store ting hvor mye dette koster dere.

Anonymkode: caedb...a11

Skrevet

Da hadde det blitt familien eller røyken, for min del. Hadde mistet totalt respekten for en mann som velger å røyke bort familiens penger når dere har knapt. Null tenning, null respekt. Null forhold. Hans valg.

Anonymkode: e567d...7ba

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde det blitt familien eller røyken, for min del. Hadde mistet totalt respekten for en mann som velger å røyke bort familiens penger når dere har knapt. Null tenning, null respekt. Null forhold. Hans valg.

Kunne vært veldig enig med deg om vedkommende hadde startet å røyke etter at HI hadde valgt både å flytte sammen med han og få barn med han. Dette tror jeg ikke har vært tilfelle. Ergo har hun valgt dette selv. 

Anonymkode: 04103...4a5

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne vært veldig enig med deg om vedkommende hadde startet å røyke etter at HI hadde valgt både å flytte sammen med han og få barn med han. Dette tror jeg ikke har vært tilfelle. Ergo har hun valgt dette selv. 

Så du bare dikter opp din egen historie og sier at Hi lyver?

Spiller ingen rolle om han røyket før eller ikke. De har ikke råd til at han kaster bort flere tusen kroner hver måned. Da må han slutte.

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du bare dikter opp din egen historie og sier at Hi lyver?

Spiller ingen rolle om han røyket før eller ikke. De har ikke råd til at han kaster bort flere tusen kroner hver måned. Da må han slutte.

Dikter opp egen historie? Hvor mange mennesker kjenner du som faktisk har begynt å røyke etter at de har fått samboer og barn?

Skrevet

Da får det blir delt økonomi da.

To felles kontoer med faste trekk til på lønningsdag, en til regninger og faste utgifter og en til mat. Kanskje en tredje felles også for å dekke behovene til barnet/barna, tenker klær, gaver, frisør og slike ting.

Så har dere hver deres konto med lommepenger igjen, du kan spare dine om du vil, han kan røyke opp sine om han vil.

Anonymkode: 008c4...aaa

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper ingenting som helst at du blir irritert, det gjør det antagelig verre. Du kan ikke få han til å slutte, hvis han ikke vil det nok selv så kommer det ikke til å skje. Hadde heller ville hatt delt økonomi, så kan du spare det du vil.

Anonymkode: 41570...b46

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dikter opp egen historie? Hvor mange mennesker kjenner du som faktisk har begynt å røyke etter at de har fått samboer og barn?

Så da sier du at Hi lyver, da?!

Jeg vet om to. Like upopulært hos partner som det er hos HI. Ene sluttet igjen og beholdt forholdet familien. Andre sluttet ikke og valgte røyken fremfor familien.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Øøøøh....

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anonymkode: ac83d...320

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...