Gå til innhold

Savner treningssenter,lagt på med 3 kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke helt tid til hjemmetrening med 3 unger i hus, og rutinene har sklidd litt ut. Går turer hver dag men har lagt på med 3 kg siste mnd. Nå blir det sunn påske på mor!

Anonymkode: 6a376...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel mer det du har spist enn det at treningssenteret er stengt som er årsaken til de kiloene ;)

Jeg har gjort det enkelt for meg selv disse ukene. Kjøper kun inn sunn mat, handler hver 14. dag, tar aldri med lommebok eller kort når jeg går ut, for jeg har alt jeg trenger hjemme.

Våren er en deilig tid for å snu om med kosthold og livsstil, kjenne at overskuddet øker i takt med dagens lengde og lyset og solen som varmer litt og litt mer - så dette tror jeg vil gå helt fint for deg :)

Gjør noen øvelser før du setter deg i sofaen for kvelden, eller før du setter i gang på morgenen. Alle monner drar, om så det bare er en øvelse du får gjort.

Anonymkode: 92a7e...43c

Skrevet

Ja har gått ned 20 kg det siste året, og det har sklidd litt ut de siste ukene med mat og litt mer søtsaker enn jeg tåler. Merker når jeg har ei god treningsøkt så får jeg lite lyst å spise chips når jeg kommer hjem, så trening er forebyggende for at jeg skal holde vanene mine. Må bare ha full skjerpings så satser jeg på de kiloene er vekk like fort som de snek seg på. God anledning for å lære seg å like å løpe kanskje🤣

Skrevet

Da må du prioritere å få trent da. Du må være kreativ. 

Anonymkode: 4482a...c7c

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merker når jeg har ei god treningsøkt så får jeg lite lyst å spise chips når jeg kommer hjem, så trening er forebyggende for at jeg skal holde vanene mine.

Finn deg en bratt bakke i nærheten, det finnes ikke bedre trening. 

Anonymkode: 8bf6e...bca

Skrevet

Det er jo ikke treningen du ikke har utført som har resultert i 3 kg. Det er det du har puttet i munnen som er pluss 3 kg.

Anonymkode: b860f...ed0

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke treningen du ikke har utført som har resultert i 3 kg. Det er det du har puttet i munnen som er pluss 3 kg.

Det vet da alle. Man forbrenner fint lite på innendørs trening. 

Men hun skrev jo at det er treningen som er motivasjonsfaktor for å unngå å putte ting i munnen.

Da gir det mening.

Skrevet

Kan du ikke bare ta en løpetur? Er det oppoverbakker der du er? Skjønner at hvis det er en flat by med bare asfalt så er det jo kjipt

Anonymkode: 7c9e5...680

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det vet da alle. Man forbrenner fint lite på innendørs trening. 

Men hun skrev jo at det er treningen som er motivasjonsfaktor for å unngå å putte ting i munnen.

Da gir det mening.

Det tror jeg overhode ikke alle vet.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det tror jeg overhode ikke alle vet.

Alle som kan lese, vet det, jo. Her står det, svart på hvitt:

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja har gått ned 20 kg det siste året, og det har sklidd litt ut de siste ukene med mat og litt mer søtsaker enn jeg tåler. Merker når jeg har ei god treningsøkt så får jeg lite lyst å spise chips når jeg kommer hjem, så trening er forebyggende for at jeg skal holde vanene mine. Må bare ha full skjerpings så satser jeg på de kiloene er vekk like fort som de snek seg på. God anledning for å lære seg å like å løpe kanskje🤣

Skrevet

Hi her! Fullt klar over at det jeg har puttet i munnen har alt å si🤣 men savner rutinene, fort å gå i kjøleskapet eller bli kjesken når man kjeder seg! Har hatt meg en times joggetur i skogen i dag, hater å jogge og har dårlig kondis, men må nok bare lære meg å like det. Hva gjør dere i disse tider for å holde dere rutinene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...