Gå til innhold

Boris Johnson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han høres ut som et kupp av en mann, med masse empati🤢

Sitat, om Boris Johnson:

"Han har en merkelig holdning til sykdom. Han var intolerant overfor alle som var syke. Til nå har han vært veldig robust. Han har ikke vært syk før nå, og dette må være et stort sjokk for ham. Hans syn på verden er at sykdom er for svake mennesker."

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/LAEkGq/biograf-om-boris-johnson-dette-maa-vaere-et-sjokk-for-ham?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Anonymkode: 5dbdf...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er et helt vanlig syn på sykdom blant folk i lederstillinger.

Ikke uten grunn at Trump ikke ville testes, han visste at han ville blitt sett på som svak (menneskelig) dersom det ble påvist smitte, uansett hvordan formen hans ellers var.

Man blir ikke leder om man har altfor mye empati. 

Anonymkode: 84cfe...7c4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dette er et helt vanlig syn på sykdom blant folk i lederstillinger.

Ikke uten grunn at Trump ikke ville testes, han visste at han ville blitt sett på som svak (menneskelig) dersom det ble påvist smitte, uansett hvordan formen hans ellers var.

Man blir ikke leder om man har altfor mye empati. 

Nei, man må sikkert brøyte seg frem med albuspissene.

Kan vi si det samme om vår egen statsminister, da? Hun er jo en leder hun også.

Anonymkode: c0a71...8a0

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun sier ofte at hun har en god helse. Og er rask til å endre samtaleemne når dét spørsmålet dukker opp. 

Anonymkode: 7af9f...a54

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Allerede første uken som statsminister viste hun jo veldig tydelig at menneskerettigheter ikke er det hun setter særlig høyt, og det har hun vist gjentatte ganger senere. Bortsett fra hennes empati for Frperes uakseptable handlinger, mens disse var i regjeringen, da var det ikke måte på hvor enormt og grenseløs hennes empati var, for "alle kan jo gjøre feil"...

Jeg tror Erna er en veldig hyggelig person privat. Men som leder får jeg bare mindre og mindre sansen for henne.

At hun unngår å snakke om egen (u)helse, det er fullt forståelig. Det er privat og dessuten ville detaljer om det ha svekket andres syn på henne som leder.

Anonymkode: 5451d...429

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Allerede første uken som statsminister viste hun jo veldig tydelig at menneskerettigheter ikke er det hun setter særlig høyt, og det har hun vist gjentatte ganger senere. Bortsett fra hennes empati for Frperes uakseptable handlinger, mens disse var i regjeringen, da var det ikke måte på hvor enormt og grenseløs hennes empati var, for "alle kan jo gjøre feil"...

Jeg tror Erna er en veldig hyggelig person privat. Men som leder får jeg bare mindre og mindre sansen for henne.

At hun unngår å snakke om egen (u)helse, det er fullt forståelig. Det er privat og dessuten ville detaljer om det ha svekket andres syn på henne som leder.

Anonymkode: 5451d...429

Hva gjorde hun første uken?

Anonymkode: 51be9...03a

Skrevet

Jeg håper han kommer seg greit gjennom dette. Samtidig tenker jeg at han har godt av en realitetsorientering (såfremt han blir bra igjen, selvfølgelig).

Anonymkode: 78f1f...467

Skrevet

Jeg tenker det er bra noen ledere også får kjenne på kroppen hvordan dette viruset kan herje med en. 

Håper selvfølgelig han klarer seg fint uten varige men, og at både han og andre ledere blir litt ydmyke etterpå 

Se bare på Trump, han vil ikke bruke munnbind for det gjør ikke statsledere, men han anbefaler andre å gjøre det... 

Anonymkode: a85c2...458

Skrevet

Og dette tar du for god fisk? Altså, godt mulig det er sant, men det er greit å utvise et snev av kildekritikk i det minste. Hvem har skrevet denne biografien, er vedkommende en som har mislikt Johnson, har Johnson selv bekreftet innholdet osv? Lurt å stille seg selv slike spørsmål, før man bare antar at noe er sant.

Anonymkode: b3837...43e

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og dette tar du for god fisk? Altså, godt mulig det er sant, men det er greit å utvise et snev av kildekritikk i det minste. Hvem har skrevet denne biografien, er vedkommende en som har mislikt Johnson, har Johnson selv bekreftet innholdet osv? Lurt å stille seg selv slike spørsmål, før man bare antar at noe er sant.

Anonymkode: b3837...43e

Hallo! God fisk?

Boris Johnson er statsminister i Storbritannia. Hans holdning har vært tilgjengelig for hele den frie verden, og har vært det helt siden starten av krisen. Det samme gjelder hans nåværende helsetilstand.

At noen synser om dette igjen, er noe man fritt kan mene noe om uten å måtte dokumentere dette ytterligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...