Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Dette er hvordan verden ser ut når vi mangler ÉN vaksine. Hvordan syns dere det går så langt...? Tenk så at vi skal ta vekk kopper-, polio-, difteri-, stivkrampe-, tuberkulose- og meslingvaksinene også, og prøv å regne ut hva barnedødeligheten var den gang disse ikke fantes, sammenlignet med i dag. Meslinger er like smittsomt som covid-19. Og få deretter ungene deres på helsestasjonen... Anonymkode: 3ead8...860
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #2 Skrevet 7. april 2020 Vaksinemotstandere er dumme. Rett og slett Anonymkode: 73959...48b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #3 Skrevet 7. april 2020 Jeg er av de som er skeptisk til vaksiner, men som likevel har vaksinrrt mine barn. For meg handler det om flere ting. Først: vi har fått et unaturlig forhold til døden. Ingen skal dø lenger, alle skal leve til de er 100 og selv da er det fælt at mor dør. Snakker fra et samfunnsperspektiv, jeg vil heller ikke miste noen og jeg vil ikke være bøddel. Men døden er blitt noe unaturlig for oss, noe vi må unngå for enhver pris. Videre handler det om utviklingen til virus og bakterier. De blir resistente, de muterer og utvikler seg. En av konsekvensene ved vaksinasjon er at sykdommen kommer tilbake i en hardere og verre variant. BCG vaksinen feks gis ikke lenger til alle, det er ikke vanlig tuberkulose som er skummelt lenger, det er den antibiotikaresistante (og den er det ingen vaksine mot). Anonymkode: b2953...3a0
Østerdølen Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er av de som er skeptisk til vaksiner, men som likevel har vaksinrrt mine barn. For meg handler det om flere ting. Først: vi har fått et unaturlig forhold til døden. Ingen skal dø lenger, alle skal leve til de er 100 og selv da er det fælt at mor dør. Snakker fra et samfunnsperspektiv, jeg vil heller ikke miste noen og jeg vil ikke være bøddel. Men døden er blitt noe unaturlig for oss, noe vi må unngå for enhver pris. Videre handler det om utviklingen til virus og bakterier. De blir resistente, de muterer og utvikler seg. En av konsekvensene ved vaksinasjon er at sykdommen kommer tilbake i en hardere og verre variant. BCG vaksinen feks gis ikke lenger til alle, det er ikke vanlig tuberkulose som er skummelt lenger, det er den antibiotikaresistante (og den er det ingen vaksine mot). Anonymkode: b2953...3a0 Men dette er jo bare tull!Det er vel ikke takket være vaksiner vi har et unaturlig forhold til døden,det er fordi all død skjer i institusjoner og ikke i hjemmet slik som tidligere. Og jo BCG vaksinen beskytter mot den penicillinresistente sykdommen,fordi den forhindrer at sykdommen oppstår i utgangspunktet. Og resistent har INGENTING med vaksiner å gjøre,men med for mye og feil bruk av penicillin.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #5 Skrevet 7. april 2020 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er av de som er skeptisk til vaksiner, men som likevel har vaksinrrt mine barn. For meg handler det om flere ting. Først: vi har fått et unaturlig forhold til døden. Ingen skal dø lenger, alle skal leve til de er 100 og selv da er det fælt at mor dør. Snakker fra et samfunnsperspektiv, jeg vil heller ikke miste noen og jeg vil ikke være bøddel. Men døden er blitt noe unaturlig for oss, noe vi må unngå for enhver pris. Videre handler det om utviklingen til virus og bakterier. De blir resistente, de muterer og utvikler seg. En av konsekvensene ved vaksinasjon er at sykdommen kommer tilbake i en hardere og verre variant. BCG vaksinen feks gis ikke lenger til alle, det er ikke vanlig tuberkulose som er skummelt lenger, det er den antibiotikaresistante (og den er det ingen vaksine mot). Anonymkode: b2953...3a0 Dette stemmer jo ikke. Ingen av sykdommene vi vaksinerer imot har komt tilbake i en tøffere variant vi ikke har vaksine imot. Hvor har du det fra? Kobber er helt utryddet! Anonymkode: 2c0e0...b93
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #6 Skrevet 7. april 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er av de som er skeptisk til vaksiner, men som likevel har vaksinrrt mine barn. For meg handler det om flere ting. Først: vi har fått et unaturlig forhold til døden. Ingen skal dø lenger, alle skal leve til de er 100 og selv da er det fælt at mor dør. Snakker fra et samfunnsperspektiv, jeg vil heller ikke miste noen og jeg vil ikke være bøddel. Men døden er blitt noe unaturlig for oss, noe vi må unngå for enhver pris. Videre handler det om utviklingen til virus og bakterier. De blir resistente, de muterer og utvikler seg. En av konsekvensene ved vaksinasjon er at sykdommen kommer tilbake i en hardere og verre variant. BCG vaksinen feks gis ikke lenger til alle, det er ikke vanlig tuberkulose som er skummelt lenger, det er den antibiotikaresistante (og den er det ingen vaksine mot). Anonymkode: b2953...3a0 Nå surrer du fælt. Hva er det du tenker virus blir resistente mot? Antibiotika virker ikke på noen virus. Videre har antibiotikaresistens ikke noe med BCG-vaksinen å gjøre. Ditt syn på døden er jo opp til deg, men i egne øyne synes jeg barn (både egne og andres) gjerne kan leve lenge og uten store sekveler etter gjennomgått barnesykdom. Det er ikke Olga på 90 som reddes av disse vaksinene. Jeg setter også pris på at mine døtre ikke trenger bekymre seg for kommende barns helse mtp smitte av røde hunder under graviditet. Anonymkode: 30b1b...257
Anonym bruker Skrevet 7. april 2020 #7 Skrevet 7. april 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er av de som er skeptisk til vaksiner, men som likevel har vaksinrrt mine barn. For meg handler det om flere ting. Først: vi har fått et unaturlig forhold til døden. Ingen skal dø lenger, alle skal leve til de er 100 og selv da er det fælt at mor dør. Snakker fra et samfunnsperspektiv, jeg vil heller ikke miste noen og jeg vil ikke være bøddel. Men døden er blitt noe unaturlig for oss, noe vi må unngå for enhver pris. Videre handler det om utviklingen til virus og bakterier. De blir resistente, de muterer og utvikler seg. En av konsekvensene ved vaksinasjon er at sykdommen kommer tilbake i en hardere og verre variant. BCG vaksinen feks gis ikke lenger til alle, det er ikke vanlig tuberkulose som er skummelt lenger, det er den antibiotikaresistante (og den er det ingen vaksine mot). Anonymkode: b2953...3a0 Så du er mot vaksiner sånn at folk kan dø naturlig? Siden det er små barn som stort sett får vaksiner, så er det altså de små du mener skal få dø naturlig? Anonymkode: 89cd5...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå