Gå til innhold

Er det normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet nylig til andre kanten av landet og kjenner ingen andre en kollegane mine.. men legen gav meg privat nummerert sitt. Bare stusser sånn på det. Eller er det normalt/erfaringer?

Anonymkode: de626...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ikke normalt ut, veldig spesielt, ikke noe jeg har opplevd noen gang. Hvorfor gjorde legen det da?

Anonymkode: 78bff...1da

Skrevet

Fordi han ikke ville jeg skulle gå uten støtteapparat i påsken

Skrevet
9 minutter siden, kei80 skrev:

Gøy! Da må jeg bestille legetime å få nummeret min kjekke,sexye,morsomme lege :D

Anonymkode: 08d89...ba6

Skrevet

Det gjorde legen min også. Jeg ble utsatt for brutal voldtekt som 18 åring. Ble holdt fanget og trodde ikke jeg skulle overleve. Fikk beskjed om å ringe dag som natt ved behov. Det var nemlig ventetid på psykiater og derfor ville hun ta den oppfølgingen med meg i mellomtiden. Fantastisk lege. Jeg ringte aldri henne, men hun ringte meg flere ganger bare for å spørre hvordan jeg hadde det. 

Anonymkode: 61444...18d

Skrevet
5 timer siden, kei80 skrev:

Da kommer det an på om det er en grunn til det.

Om du har opplevd store traumer, eller sliter med livet generelt, så må du velge å se på dette som helt riktig gjort av legen. Da har han mulighet til å formidle kontakt mellom deg og andre behandlere ved akutt behov. 

Om du ikke har det, og ikke har noen grunn til å behøve kontakt i løpet av påsken, så ville jeg blitt bekymret. Da høres det ikke profesjonelt ut. 

Anonymkode: 47dab...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...