Gå til innhold

noen som har peiling på Fortnite?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min er nylig begynt å spille fortnite.Idag hadde han fått en stygg melding på engelsk på playstation å han må jo ha funnet nicknavnet hans i Fortnitespillet vil jeg tro,ettersom det er bare er der han spiller mot andre. Fikk blokkert personen så det er jo greit. Men hvordan kan jeg forhindre at det skjer igjen? Finnes det noe innstilling så kun venner kan sende han meldinger? Fant ikke ut av det :S  

Anonymkode: 9e203...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sønn sier at det er bare de han har lagt til som venner , som kan sende melding til ham. Så lurt å fortelle sønnen din at han ikke må godta venne forespørsler fra personer han ikke kjenner. Da slipper han slike meldinger. 

Anonymkode: 663d8...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Min sønn sier at det er bare de han har lagt til som venner , som kan sende melding til ham. Så lurt å fortelle sønnen din at han ikke må godta venne forespørsler fra personer han ikke kjenner. Da slipper han slike meldinger. 

Anonymkode: 663d8...ed6

Jeg var inne å så på venner å han hadde bare to,å begge de to er venner han kjenner godt. Den personen han fikk melding av snakket engelsk å slengte bare masse drit. Meldingen kom ikke i fortnite spillet men under "meldinger" på playstation. Men er jo kun fortnite han spiller mot andre folk så må jo være der de har funnet nicknavnet hans.

Anonymkode: 9e203...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan spille solo istedenfor squad eller duo, så er det mindre sjanse for å komme i klammeri med noen. Bruker du fill for å fylle opp en duo eller squad, kommer han på lag med ukjente. 

Anonymkode: 8031f...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...