Gå til innhold

Spruter han mye?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor vil du vite det?

Anonymkode: 30408...90d

Kjeder meg, og er lei koronaprat. Du trenger selvfølgelig ikke svare. Er bare for gøy. 

Anonymkode: 2eff4...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sånn middels. Husker min første kjæreste, han sprutet skikkelig kraftig. Helt opp på brystet og oppunder haken. 

Anonymkode: c409d...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker det var en her inne som skrev om typen/mannen sin som sprutet så mye, at han traff vegger, bilder og gardiner! 😂😂😂 Måtte visst alltid ha et håndkle i nærheten. 

Anonymkode: cb40e...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Husker det var en her inne som skrev om typen/mannen sin som sprutet så mye, at han traff vegger, bilder og gardiner! 😂😂😂 Måtte visst alltid ha et håndkle i nærheten. 

Anonymkode: cb40e...096

Kanskje han var brannmann? 🤔

Anonymkode: f9dca...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gøy? Ekkelt synes jeg da 

Anonymkode: c8df2...2db

Huffda... Ingen som tvinger deg til å skrive her vet du. 

Anonymkode: 2eff4...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gøy? Ekkelt synes jeg da 

Anonymkode: c8df2...2db

Ja for noe så naturlig som sædutløsning - som alle i hele verden vet hva er og hvorfor det skjer - er jo sykt ekkelt. 
Så du syns det er ekkelt at mannen din kommer av å ha sex med deg? I så fall, stakkars mann. Han må føle seg sykt forvirra 

Anonymkode: ec214...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannin din, spruter han mye sperm? 

Anonymkode: 2eff4...b86

Hvis det er en stund siden sex eller han har vært veldig kåt en dag. Kommer som regel mindre hvis han har runket tidligere på dagen. Er gravid så blir ikke mye sex her så enten spruter han lite eller jævlig mye 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: ec214...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannin din, spruter han mye sperm? 

Anonymkode: 2eff4...b86

Er det virkelig noen damer som lurer på dette?? Tviler. 

Anonymkode: af993...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt her, ut i fra tidligere erfaring.

Hadde en sexpartner som var helt ekstrem. Han sprutet så mye at jeg aldri har opplevd maken. Vi måtte alltid ha ett håndkle i nærheten og det var søkkvått og litt til. Det rant store mengder nedover bena mine. Det å ta seg en dotur etterpå var noe dritt. Kluss under beina, evt hår nedentil (underliv/legger/lår) var innsauset og det satt så godt. Underlivet eksploderte av sædceller når du satte deg ned og det rant lenge etterpå. Var alt annet enn delikat og sexy, var bare masse vaskejobb etterpå. Det rant jo igjennom håndkler og alt i sengen. Aldri opplevd lignende , heldigvis. Det å ta seg en spontan runde var pes. Fyren var sånn passe og dette med sprutingen ble for mye for meg, dumpet fyren til slutt.

Anonymkode: a75d3...b12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt normalt her, ut i fra tidligere erfaring.

Hadde en sexpartner som var helt ekstrem. Han sprutet så mye at jeg aldri har opplevd maken. Vi måtte alltid ha ett håndkle i nærheten og det var søkkvått og litt til. Det rant store mengder nedover bena mine. Det å ta seg en dotur etterpå var noe dritt. Kluss under beina, evt hår nedentil (underliv/legger/lår) var innsauset og det satt så godt. Underlivet eksploderte av sædceller når du satte deg ned og det rant lenge etterpå. Var alt annet enn delikat og sexy, var bare masse vaskejobb etterpå. Det rant jo igjennom håndkler og alt i sengen. Aldri opplevd lignende , heldigvis. Det å ta seg en spontan runde var pes. Fyren var sånn passe og dette med sprutingen ble for mye for meg, dumpet fyren til slutt.

Anonymkode: a75d3...b12

Du dumpet han ikke kun pga spruten vel? Det virker sånn, er jo ikke noe han kan så mye for da... 

Anonymkode: 2eff4...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...