Gå til innhold

Trampoline med utvalgt lekevenn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det greit at to barn hopper på trampolina sammen? Barna har hverandre som lekevenn, ingen andre. Begge har søsken som omgås en lekevenn hver. Lekeslåssing er forbudt.

Anonymkode: 4c856...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jo barna ganske tett på hverandre å vil garantert komme borti hverandre så jeg ville sagt nei. Jeg hadde sagt en om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna sier at de kan ha en eller to lekevennet. Ingen barn klarer å holde to meters avstand. Syntes det er litt motstridende råd. 

Anonymkode: 4c856...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Erna sier at de kan ha en eller to lekevennet. Ingen barn klarer å holde to meters avstand. Syntes det er litt motstridende råd. 

Anonymkode: 4c856...11e

Da kan du tenke deg hvordan det blir når skolene og bhg åpner igjen å skal passe på at alle ungene holder avstand. Har selv ett barn på 8 år som vet at han skal holde avstand,men i lek tror jeg han fort hadde glemt seg igjen.Det er ikke natulig for barn å holde seg unna hverandre så tror det blir mange barn på holde styr på at de holder nok avstand.

Anonymkode: fbc9f...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får de hoppe 

Mine to jenter og to naboer som de leker med ute. 

Bare de fire som leker sammen, og umulig å holde de fra hverandre. Plutselig støtter de hverandre på skateboard, eller tegner på samme krittegning... De kan like gjerne hoppe litt også. 

Anonymkode: e8287...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...