Gå til innhold

Møter dere folk om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer du eventuelt til å gjøre det hvis dette varer lenge til? Savner å være sosial med gode venner og kollegaer. 

Anonymkode: 5e19c...2d8

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Er litt kjedelig, ja. Men møter folk for å gå turer, da.

Skrevet

Jeg møter de på jobben. Og det er det egentlig. Men vurderer å treffe søsteren min og familien i løpet av påsken, men er det egentlig lov...?

Anonymkode: 8e330...35b

Skrevet

Møter kolleger på sykehuset. Ellers ingen. Er ikke ute blandt folk eller på butikk mellom vaktene. Kun på tur, langt unna folk. 

Anonymkode: 5f17f...9c8

Skrevet

Bare for å gå på tur utendørs. Er litt irriterende, for begynner å bli forelsket i en mann, og det er jo kjempelenge til jeg eventuelt kan være nær ham. Han er for sikkerhets skyld i et yrke der han er særlig utsatt for å bli smittet også.....Grrr.

Ellers er det kun barna jeg er sammen med - alle andre møter skjer via skype.

Anonymkode: 75291...db6

Skrevet

Ja har en venn jeg får besøk av ca en dag i uken,å er jevnlig på besøk hos foreldrene mine.

Anonymkode: 51bbf...01f

Skrevet

Jeg har heldigvis ei god venninne via jobb. Vi treffes på fritiden. Utover det er det kassadama på butikken som er fryktelig hyggelig! Høydepunktet er å kunne handle 🙂 ser folk på jobb hver dag, men det gjør jeg jo ellers og 

Anonymkode: 25423...dad

Skrevet

Gått tur med et vennepar, og gått tur med søster. Ingen andre enn nærmeste familie og en kompis av sønnen i huset.

Treffer folk på jobb. Og butikken må jeg i. 

Skrevet

Går på jobb hver dag så der treffer jeg gode kollegaer! Treffer noen familiemedlemmer og venninne på tur ute

Anonymkode: 81bbb...a8e

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare for å gå på tur utendørs. Er litt irriterende, for begynner å bli forelsket i en mann, og det er jo kjempelenge til jeg eventuelt kan være nær ham. Han er for sikkerhets skyld i et yrke der han er særlig utsatt for å bli smittet også.....Grrr.

Ellers er det kun barna jeg er sammen med - alle andre møter skjer via skype.

Anonymkode: 75291...db6

Samme her :murvegg:

De venninnene jeg har jobber også i risikoyrker, så vi møtes ikke, da jeg er i risikogruppe.

Var på butikken for første gang på to uker i dag, ellers har jeg bare møtt min mor ute et par ganger.

Men, dette er bare en periode, det går greit.

Anonymkode: 4f442...3b9

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Kommer du eventuelt til å gjøre det hvis dette varer lenge til? Savner å være sosial med gode venner og kollegaer. 

foreldrene mine

faren til barnet

en nabojente som leker med barnet mitt

Anonymkode: 77e78...ab8

Skrevet

Kjæresten med barn, eksen, min bror (passer barna noen dager), kolleger (er på jobb). 

Anonymkode: 91ed1...7cd

Skrevet

Frister å møte noen... 

Skrevet

Vi går turer sammen med familien til lekevennen til barnet vårt. Tenker at en eventuell smitte vil gå mellom familiene våre uansett, så da er det like greit at vi holder oss til hverandre. Men holder avstand da.

Anonymkode: 3d2ef...f83

Skrevet

Har en venninne jeg går tur med 1-2 ganger i uken. Ellers avlyste vi å besøke familie i påsken. Så holder oss mest mulig unna andre. 

Anonymkode: 807df...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...