Gå til innhold

Tidlig av 30 årene og opplever symptomer på overgangsalderen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her knallrød i fjeset, holder på å renne bort. Men er normal temp i huset og gubben syns ikke det er varmt. 

Opplever store humørsvingninger, nedstemthet, våkner ofte om natta, er totalt utslitt og kjenner på kroppen at noe ikke stemmer. 

Er det andre ting som kan føre til slike symptomer? Satser på jeg er frisk som en fisk, men akkurat dette har jeg aldri opplevd

Anonymkode: b3476...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør absolutt komme deg til en lege dersom dette vedvarer. Høres ut som noe hormonelt, og det kan være ulike ting, ikke nødvendigvis overgangsalder. 

Har du hjerteklapp?

Anonymkode: bac1c...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du bør absolutt komme deg til en lege dersom dette vedvarer. Høres ut som noe hormonelt, og det kan være ulike ting, ikke nødvendigvis overgangsalder. 

Har du hjerteklapp?

Anonymkode: bac1c...2d2

Nei, det har jeg ikke hatt 

Anonymkode: b3476...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, det har jeg ikke hatt 

Anonymkode: b3476...59e

Ville nok like vel tenkt på at dette kan ha med stoffskifte å gjøre. Eller det kan være en psykisk reaksjon. Ville ha tatt en undersøkelse hos fastlegen. 

Anonymkode: bac1c...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må til lege...dette kan være mange andre ting enn overgangsalder. Ikke uvanlig at kvinner ignorere små hjerteattak som overgangsalder faktisk. Tror ikke du har det altså, men du bør sjekke deg

Anonymkode: 1221d...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har snakket med legen, men pga corona situasjonen så vil de avvente 

Anonymkode: b3476...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Har snakket med legen, men pga corona situasjonen så vil de avvente 

Anonymkode: b3476...59e

Håper ikke de skal vente på at korona forsvinner da. Så rart, nå har jo flere gått ut og uttrykt bekymring fordi folk ikke går til legene, og sier at man skal gå til legen som man ville gjort ellers.

Anonymkode: 3385e...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Håper ikke de skal vente på at korona forsvinner da. Så rart, nå har jo flere gått ut og uttrykt bekymring fordi folk ikke går til legene, og sier at man skal gå til legen som man ville gjort ellers.

Anonymkode: 3385e...abd

HI gjør helt rett i å lytte til legen.

Hun kan være i en risikogruppe, eller det kan faktisk også være hun er smittet med covid, og at det er dette som gir slike symptomer. 

Anonymkode: bac1c...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...