Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Et foreldrepar har valgt å kalle tvillingene sine for Corona og Covid. Velkommen til dagens «Mist troen på menneskeheten»-episode: https://www.google.dk/amp/s/news.sky.com/story/amp/coronavirus-twins-born-during-india-lockdown-named-corona-and-covid-11968479 Anonymkode: f6f21...f08
Anonym bruker Skrevet 5. april 2020 #2 Skrevet 5. april 2020 Er jo uansett bedre enn maximillian og Nathaniel. Anonymkode: 75702...dda
Anonym bruker Skrevet 6. april 2020 #3 Skrevet 6. april 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Er jo uansett bedre enn maximillian og Nathaniel. Anonymkode: 75702...dda Nei, det er det virkelig ikke😂 Anonymkode: f6f21...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå