Gå til innhold

Netflix eller Viaplay?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viaplay har vel mest dubbet til de minste? 

Vi har Viaplay og ungene nekter å bytte, mine er fra 11 til 19 år og ser jo nettflix med venner så de vet hva som er der. De velger Viaplay. 

Anonymkode: abcc6...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gratis prøvetid på Viaplay akkurat nå. Vi har netflix, men kunne tenkt meg å prøve Viaplay, særlig nå over påske,- men hadde jo vært kjekt med i hvert fall ei uke gratis. For å se utvalget og hvordan det fungerer....  Litt storfint å ha begge synes jeg.... Gjør jeg noe galt,- kan noen andre prøve å se om dere får prøve Viaplay gratis?

Anonymkode: 756a8...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke gratis prøvetid på Viaplay akkurat nå. Vi har netflix, men kunne tenkt meg å prøve Viaplay, særlig nå over påske,- men hadde jo vært kjekt med i hvert fall ei uke gratis. For å se utvalget og hvordan det fungerer....  Litt storfint å ha begge synes jeg.... Gjør jeg noe galt,- kan noen andre prøve å se om dere får prøve Viaplay gratis?

Anonymkode: 756a8...39b

Kan du ikke bare betale for to en måned da? Koster ikke all verden, og så får dere prøve. Er ikke særlig med oppsigelsestid tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker begge, men Viaplay har gjerne litt nyere og bedre innhold. Dessuten kan man leie film der inne, og det er alltid godt å kunne😊

Anonymkode: 55835...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke gratis prøvetid på Viaplay akkurat nå. Vi har netflix, men kunne tenkt meg å prøve Viaplay, særlig nå over påske,- men hadde jo vært kjekt med i hvert fall ei uke gratis. For å se utvalget og hvordan det fungerer....  Litt storfint å ha begge synes jeg.... Gjør jeg noe galt,- kan noen andre prøve å se om dere får prøve Viaplay gratis?

Anonymkode: 756a8...39b

Du får la det å ha begge være påskeegget og koronagaven til familien, om en måned sier du opp den som blir minst brukt.

Anonymkode: abcc6...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får la det å ha begge være påskeegget og koronagaven til familien, om en måned sier du opp den som blir minst brukt.

Anonymkode: abcc6...bea

Er jo en ide. Betaler allerede for netflix,- men kan vel koste på oss 119 kroner for Viaplay for en måned. Så ut som man kan si opp når som helst. Vi sparer jo en del på å ikke kjøre til alpinbakker eller betale heiskort denne påska,- så sånn sett er det vel innafor.

Men når jeg tenker meg om,- i og med at vi ikke fikk handlet påskealkoholen og påskegodtet og påskebrusen i Sverige i år, så har vi muligens brukt opp alt det vi evt sparer der på å kjøpe dette til fullpris i Norske butikker. Har jo ikke en gang et bittelite tilbud på noen verdens ting til påske her jeg bor....... VI harryhandler sjelden,- kanskje en gang til i året i tillegg til påskehandelen sånn i snitt. Da er det som regel bare en kosetur på impuls og vi handler bare brusbokser og godteri og nøttesnacks til meg.... Hadde vi bare vært litt raskere på avtrekkeren og tatt det FØR karantenetiltak kom. I tillegg så hadde vi rukket en "ferietur"  også. Ser ut til at det kan bli lenge til man kan dra på ferie i det hele tatt,- i hvert fall utenfor Norge.....

Nei, nok om det. Viaplay det blir! Trenger litt tanketom underholdning kjenner jeg,- før ting blir for depressivt :)

 

 

Anonymkode: 756a8...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker begge, men Viaplay har gjerne litt nyere og bedre innhold. Dessuten kan man leie film der inne, og det er alltid godt å kunne😊

Anonymkode: 55835...ef3

Der har vi veldig forskjellig mening,jeg boikotter viaplay nettopp pga vi må betale for å se mange av filmene! Først skal vi betale 120 kr i måneden også er ikke alt av filmer gratis engang?? Helt feil synes jeg! På netflix er jo alt gratis etter du har betaly månedsbeløpet. Å det er ikke sånn at det bare er nye filmer på viaplay som må betales for mange gamle også! Søkte på julefilmer der igår å ikke en eneste var gratis,alle måtte leies! Da var valget lett å gikk for Netflix istedet.

Anonymkode: d403c...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge, men hvis jeg måtte valgt bare en av de, hadde det blitt Netflix. Er den vi ser mest på - hele familien (to barn på 13 og 15 år). Har de beste seriene og dokumentarene syns jeg. Viaplay har de nyeste filmene, så er man mest opptatt av film, ville jeg valgt Viaplay. Netflix har jo endel egne filmer og serier man ikke får sett andre steder da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi varierer. Noen ganger den ene, noen ganger den andre. Av og til begge samtidig. Etter hvilke filmer og serier vi og barna har sett og vil se... Og HBO i tillegg. De har mest for voksne, men en del barna liker. 

Anonymkode: 5b27c...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset ser vi voksne mest på viaplay, mens barna ser mest på netflix. Syns det tar lang tid før det kommer noe nytt på netflix. Vi har canal digital go i tillegg, det brukes også ofte. Både for å se serier, og for å leie nye filmer.

Anonymkode: 667b6...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Anonym bruker said:

Vil bare bruke kroner på en av dem. 

Hvem og hvorfor? 

Anonymkode: 91597...882

Jeg personlig synes Netflix er mye bedre.

bedre utvalg av serier :) Men hvis jeg kan så vil jeg abefalle Prime video ,godt utvalgt både på filmer og serier og koster bare 33 de første 6 månedene får de går opp til 79

Anonymkode: edac2...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og barna liker best å se på serier, og da mener jeg Viaplay er best. Hadde Netflix før, men fant ikke så mye å se på der.

Anonymkode: 07ef3...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Netflix er helt klart best. 

Anonymkode: 0ad26...ada

Som en annen sier så føler jeg også at det tar lang tid mellom hver det kommer nye filmer der.

Anonymkode: d403c...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge. Liker å leie ny film av og til, da er Viaplay bra. Netflix har en del bra serier og filmer med stort utvalg. Viaplay har ikke like stort utvalg, Men mye av d de har er bra;)

 

Anonymkode: cfa39...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår jeg det feil om man kan leie filmer fra Viaplay UTEN å ha opprettet bruker/betale månedsavgift? Siden man må betale for mange filmer selv med abonnement, så vil det kanskje for oss være bedre å leie de filmene de har som er relativt nye som sikkert koster penger også med abonnement?

Anonymkode: 756a8...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Forstår jeg det feil om man kan leie filmer fra Viaplay UTEN å ha opprettet bruker/betale månedsavgift? Siden man må betale for mange filmer selv med abonnement, så vil det kanskje for oss være bedre å leie de filmene de har som er relativt nye som sikkert koster penger også med abonnement?

Anonymkode: 756a8...39b

Tror ikke det går... 

Men selv om de har en utleiebutikk der er det ikke sånn at alle filmer må leies altså. Det som må leies er gjerne filmer som er for dyrt å ha i strømmetjenesten fordi de som eier rettighetene krever mye penger for dem. De filmene får du ikke gratis på noen strømmetjenester, men du får mulighet til å se dem på viaplay om du leier dem. 

Vi har hatt viaplay i mange år, og leie film gjør vi kanskje to ganger i året fordi det er en ny film eller en klassiker som koster penger vi vil se. 

Anonymkode: abcc6...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke det går... 

Men selv om de har en utleiebutikk der er det ikke sånn at alle filmer må leies altså. Det som må leies er gjerne filmer som er for dyrt å ha i strømmetjenesten fordi de som eier rettighetene krever mye penger for dem. De filmene får du ikke gratis på noen strømmetjenester, men du får mulighet til å se dem på viaplay om du leier dem. 

Vi har hatt viaplay i mange år, og leie film gjør vi kanskje to ganger i året fordi det er en ny film eller en klassiker som koster penger vi vil se. 

Anonymkode: abcc6...bea

Takk for svar :)

 

Anonymkode: 756a8...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...