Gå til innhold

Bør vi avbestille?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt Legoland i begynnelsen av juli. Og Kypros gjennom TUI litt senere i juli. Tror dere de blir noe av? Eller like greit å avbestille nå?

Anonymkode: 8d930...629

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det blir noe av. 

Jeg tror at man denne sommeren får beskjed om å holde seg unna tettbefolkede steder og at det ikke blir anbefalt å reise mellom landene. 

Men jeg ville ventet litt med å avbestille, for man vet jo aldri.... Hør litt hvordan det blir med penger igjen og når du må avbestille for å få det osv. 

Anonymkode: fa539...0ec

Skrevet

Vi avbestilte vår tur til Kreta i juli/august. Synes det er for usikkert, i tillegg ble timen til å få nye pass avlyst, så da ble det slik. Vi får heller ta en spontan tur om alt ordner seg, eller til høstferien. 

Anonymkode: 03236...02a

Skrevet
23 minutes ago, Anonym bruker said:

Vi har bestilt Legoland i begynnelsen av juli. Og Kypros gjennom TUI litt senere i juli. Tror dere de blir noe av? Eller like greit å avbestille nå?

Anonymkode: 8d930...629

hadde avventet 6-8uker til

Anonymkode: bf8cd...290

Skrevet

Takk for svar. HI

Anonymkode: 8d930...629

Skrevet

Når dere campingplasser her i Norge vil holde åpent?

Anonymkode: 5526b...c55

Skrevet

Tror dere*

Anonymkode: 5526b...c55

Skrevet

Ville ventet med å avbestille. Vi har tur i juli, men venter for å avbestille uten å miste depositum. Jeg tror ikke vi får reist

Anonymkode: 2e6f2...c44

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når dere campingplasser her i Norge vil holde åpent?

Anonymkode: 5526b...c55

Her er campingplassene stengt nå, de åpner ikke i påsken som planlagt. 

Aner ikke hvordan det blir til sommeren  for man lever jo veldig tett der, tettere en på hotell f.eks 

Jeg regner med de åpner etterhvert da, ihvertfall i juli. 

Anonymkode: fa539...0ec

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er campingplassene stengt nå, de åpner ikke i påsken som planlagt. 

Aner ikke hvordan det blir til sommeren  for man lever jo veldig tett der, tettere en på hotell f.eks 

Jeg regner med de åpner etterhvert da, ihvertfall i juli. 

Anonymkode: fa539...0ec

Enig i at campingplassene bør, og nok kommer til å være, stengt. 
Men man lever da ikke tettere enn på hotell?

Folk på campingplass bor i egen vogn, sitter i egne utemøbler og lager egen mat på egen grill. 
 

På hoteller er både solstoler, restaurantbord og -stoler, bardisker, resepsjon+++ brukt av mange. I tillegg til at de små balkongene ligger tett i tett, med bare en skillevegg mellom deg og naboene. 

Anonymkode: 4fe03...243

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at campingplassene bør, og nok kommer til å være, stengt. 
Men man lever da ikke tettere enn på hotell?

Folk på campingplass bor i egen vogn, sitter i egne utemøbler og lager egen mat på egen grill. 
 

På hoteller er både solstoler, restaurantbord og -stoler, bardisker, resepsjon+++ brukt av mange. I tillegg til at de små balkongene ligger tett i tett, med bare en skillevegg mellom deg og naboene. 

Anonymkode: 4fe03...243

Men mange bruker fasilitetene på campingplassen, som doer og dusjer, og da deler man med mange andre, noe man ikke gjør på hotell.

Anonymkode: 58109...9cc

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men mange bruker fasilitetene på campingplassen, som doer og dusjer, og da deler man med mange andre, noe man ikke gjør på hotell.

Anonymkode: 58109...9cc

Ja tenkte jeg faktisk ikke på. Kanskje best å styre unna ja.

Anonymkode: 5526b...c55

Skrevet

Vi avventer. Dersom det blir forbud om å reise får du igjen alt. Dersom du avbestiller får du vel ikke alt, ikke vi i hvert fall. 

 

Skrevet

Har du avbestillingsforsikring? I såfall ville jeg avbestilt med en gang. Hvis ikke, så ville jeg ventet til det (sannsynligvis) blir bestemt av UD at man ikke kan reise, evt. at landet du skal til har stengte grenser. 

Jeg ville aldri i verden reist utenlands på ferie i år. Man klarer seg hjemme, eventuelt på norgesferie, et år :)

Anonymkode: 559a6...a24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...