Gå til innhold

Tap av smak og luktesans


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært litt forkjølet denne uken,  er ikke det lenger nå. Men jeg lukter fortsatt ingenting og smaker nesten ingenting,  har vært sånn siden tirsdag . Hva hadde dere gjort? dratt på jobb i morgen? eller antatt at dere har Corona? ringe legen igjen i morgen? det står jo ikke på den offisielle symptom lista.  

Anonymkode: b93d7...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom flere med korona har rapportert omtal av smak og luktesans hadde jeg antatt at det var det jeg hadde. 

 

 

 

 

 

Skrevet

Men hvis jeg skal fortsette å være hjemme så trenger jeg ny sykemelding,  tror dere at jeg får det kun på det grunnlaget ?

Anonymkode: b93d7...d71

Skrevet

Jeg mistet smak og luktesans noen dager før andre symptomer viste smitten tydelig. Så jeg synes ikke du bør dra på jobb før du er 100% frisk og litt til.

Anonymkode: 3d319...911

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mistet smak og luktesans noen dager før andre symptomer viste smitten tydelig. Så jeg synes ikke du bør dra på jobb før du er 100% frisk og litt til.

Anonymkode: 3d319...911

Men jeg har ikke smakt eller lukta på ca en uke , hvor lang tid tok det før du fikk andre symptomer ? man blir jo ikke testa uansett.  

Anonymkode: b93d7...d71

Skrevet

Ring legen. Jeg ville antatt at det er korona. 

Anonymkode: 65bfe...684

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...