Gå til innhold

Dere som har hytte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor i landet har dere hytte?

Fortell litt om området: Hva liker dere best med det? Hva er ikke så bra (om det er noe)?

Hadde dere bygd/kjøpt på samme plass igjen, eller hadde dere foretrukket en annen plass om dere fikk velge på nytt? I såfall, hvor? 

Anonymkode: 21511...aef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hytte i Sjusjø-området. Ville valgt litt mer sentralt i området hvis jeg skulle bytte, og gjerne 20 kvm større, pluss et bad til. 

Herlig område, snilt terreng, sentralt, kort vei ned til lille koselige Lillehammer. 

Anonymkode: 652f2...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hytte på Lifjell. Små forhold, men har alt. Og kort reisevei. Ville ikke byttet sted, liker oss veldig godt der. Savner hytta..

Anonymkode: 7524a...d4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnfjell. Kort vei, snøsikkert, fantastiske forhold for lamgrenn. Prisene er mye bedre enn feks Sjusjøen og det er langt færre hytter. Man kan finne skjermede perler eller man ka bo tett om man vil. Bytter aldri. 

Har også hytte i Lierne, flott terreng, bra for jakt. Lite skispor og dårlig mulighet for vinteraktiviteter der vi har hytte. Hytta er arvet og har stor affeksjonsverdi. Men ville ikke kjøpt der, alt for langt hjemmefra. 

Anonymkode: 6d3a5...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arvet en del av en hytte på Hurumlandet. er aldri der og liker meg ikke på hytta. Kan ikke selge, de andre har ikke mulighet til å kjøpe meg ut og jeg vil ikke ødelegge for de. 

Anonymkode: a72f7...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hytte inne i Finnskogen. Det er egentlig et nedlagt småbruk hvor min bestefar vokste opp. Det jeg hater mest med hytta er at det i perioder på sommeren er mye mygg. Jeg har tydeligvis blod myggen elsker, slik at leggene mine ikke ser ut. Det jeg liker er tradisjonen, kos med familien, det store gårdstunet hvor barn og hund kan løpe fritt og at vi har fått innlagt vann og septiktank. 

Anonymkode: dab0e...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budor. Helt suveren avstand fra hjemmet. Veldig barnevennlig sted. 
fire soverom, hems og to bad. 

Anonymkode: d8ef8...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandefjord. Det som er bra er at den er midt i skogen, og det ikke er i et hyttefelt.

Anonymkode: 6feea...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige. Ikke langt fra Karesuando. Er egentlig vinterhus etter mine besteforeldre, men vi bruker det som hytte 

Anonymkode: 520d6...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har hytte i Sigdal. Helt fantastisk. Rett ved vannet. Trenger ikke møte på folk, hvis vi ikke vil. Fin beliggenhet. Tre soverom. Skikkelig hyttehytte, men med strøm, vann og innebygd utedo 😅 

Anonymkode: eac21...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...