Gå til innhold

Har forfalt litt her!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Månder med en skade der jeg ikke har kunne gå, så gått opp i vekt. Ikke frisør siden oktober. Og fått pløse under øye. Føler meg fæl for tiden. 

Hva kan den pløse komme av og bare på ene siden? 

 

Anonymkode: a03e8...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det er ensidig er det som regel en infeksjon/irritasjon lokalt i øye/vippekant 😊

Anonymkode: ec120...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Månder med en skade der jeg ikke har kunne gå, så gått opp i vekt. Ikke frisør siden oktober. Og fått pløse under øye. Føler meg fæl for tiden. 

Hva kan den pløse komme av og bare på ene siden? 

 

Anonymkode: a03e8...043

Sikker på at du kun føler det selv. Du ser nok ikke så gal ut i det hele tatt. Pløsen vet jeg ikke hva er dessverre. 

Anonymkode: fe359...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at du kun føler det selv. Du ser nok ikke så gal ut i det hele tatt. Pløsen vet jeg ikke hva er dessverre. 

Anonymkode: fe359...76e

Takk. Man føler det ofte mest selv, men har litt å jobbe med. 

Anonymkode: a03e8...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når det er ensidig er det som regel en infeksjon/irritasjon lokalt i øye/vippekant 😊

Anonymkode: ec120...456

Kan ikke se noe på selve øye. Er under øyet i huden. 

Anonymkode: a03e8...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Månder med en skade der jeg ikke har kunne gå, så gått opp i vekt. Ikke frisør siden oktober. Og fått pløse under øye. Føler meg fæl for tiden. 

Hva kan den pløse komme av og bare på ene siden? 

 

Anonymkode: a03e8...043

Du er i hvert fall i godt «selskap» for tiden, siden hele Norge er i fritt forfall og ingen får gått til frisøren ;) Hell i uhell?

Har den pløsen på ene siden vart lenge?

Hvis ikke kan det være at du har ligget mye på ene siden eller at du har problemer med bihulene eller allergi? 

Anonymkode: 0f81f...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er i hvert fall i godt «selskap» for tiden, siden hele Norge er i fritt forfall og ingen får gått til frisøren ;) Hell i uhell?

Har den pløsen på ene siden vart lenge?

Hvis ikke kan det være at du har ligget mye på ene siden eller at du har problemer med bihulene eller allergi? 

Anonymkode: 0f81f...e79

Du har rett i det da 😊

Har hatt den over en uke nå. Ikke kjekt og ser den godt selv. Vet ikke helt årsaken, men noen tips jeg kan prøve? 

Anonymkode: a03e8...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har rett i det da 😊

Har hatt den over en uke nå. Ikke kjekt og ser den godt selv. Vet ikke helt årsaken, men noen tips jeg kan prøve? 

Anonymkode: a03e8...043

Det kan jo være at det bare skyldes at du har vært lite i bevegelse og lagt på deg og har ansamling av vann i kroppen.

Hva med å forsøke å drikke mye vann og gjerne litt kaffe eller te? Og gjøre yoga?

Yoga ble min redning da jeg var syk over lengre tid. Man føler seg fort bedre i hele kroppen av litt strekk og bøy, og kan få både energi og avslapping av det. Kroppen faller til ro. 

Det finnes mange gode yoga-instruksjoner på youtube.

Kan anbefale Yoga with Adriene, hun er helt herlig! 

Anonymkode: 0f81f...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo være at det bare skyldes at du har vært lite i bevegelse og lagt på deg og har ansamling av vann i kroppen.

Hva med å forsøke å drikke mye vann og gjerne litt kaffe eller te? Og gjøre yoga?

Yoga ble min redning da jeg var syk over lengre tid. Man føler seg fort bedre i hele kroppen av litt strekk og bøy, og kan få både energi og avslapping av det. Kroppen faller til ro. 

Det finnes mange gode yoga-instruksjoner på youtube.

Kan anbefale Yoga with Adriene, hun er helt herlig! 

Anonymkode: 0f81f...e79

Takk for tipset ditt. Setter pris på. 

Skal prøve rådene dine. 

Anonymkode: a03e8...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tipset ditt. Setter pris på. 

Skal prøve rådene dine. 

Anonymkode: a03e8...043

Så bra! 🧘🏼‍♀️

Kan anbefale dyne hvis du ikke har yogamatte. Egentlig kan jeg anbefale dyne selv om du har yogamatte også. Ingenting slår yoga på dyne :) 

Anonymkode: 0f81f...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så bra! 🧘🏼‍♀️

Kan anbefale dyne hvis du ikke har yogamatte. Egentlig kan jeg anbefale dyne selv om du har yogamatte også. Ingenting slår yoga på dyne :) 

Anonymkode: 0f81f...e79

Takk. 

Har ikke mate så blir dyne da. Skal søke på yoga med Adriene da 😊

Anonymkode: a03e8...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...