Gå til innhold

Hadde du latt en person fra en annen husstand sitte på i bilen din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er en person som veldig veldig trenger hjelp. Ingen penger, langt nede, MÅ komme seg fra ett sted til et annet. Er i risikogruppen for korona så buss bør unngås.

Hva hadde du gjort hvis denne vennen va deg kjøre hn dit hn må?

Anonymkode: a9ff1...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal personen langt? Hadde evt spandert på taxi hvis det ikke ble altfor dyrt. Hadde ikke kjørt personen selv.

Anonymkode: 1055e...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skal personen langt? Hadde evt spandert på taxi hvis det ikke ble altfor dyrt. Hadde ikke kjørt personen selv.

Anonymkode: 1055e...c9b

Der er en ca 15 minutters kjøretur, men hn trenger også mat og bør vel ikke handle selv heller. Vurderer å kjøre og handle mat på veien til dit jeg plukker opp. 
Syns ikke det er noe kjekt, men personen har ingen andre å spørre og er helt alene.
 

Anonymkode: a9ff1...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en person som veldig veldig trenger hjelp. Ingen penger, langt nede, MÅ komme seg fra ett sted til et annet. Er i risikogruppen for korona så buss bør unngås.

Hva hadde du gjort hvis denne vennen va deg kjøre hn dit hn må?

Anonymkode: a9ff1...971

Er personen frisk, eller er det den personen med koronasymptomer fra den andre tråden?

Anonymkode: e8bf7...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal personen langt? Hadde evt spandert på taxi hvis det ikke ble altfor dyrt. Hadde ikke kjørt personen selv.

Anonymkode: 1055e...c9b

Hvorfor kunne personen tatt taxi men du kunne ikke kjørt han selv? Er det bedre å være i nærheten av en taxisjåfør? 

Anonymkode: c64c7...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor kunne personen tatt taxi men du kunne ikke kjørt han selv? Er det bedre å være i nærheten av en taxisjåfør? 

Anonymkode: c64c7...0a1

Fordi jeg har barn i risikogruppen og utsletter ikke mine barn for unødvendig risiko. Taxisjåførene spriter bilene etter hver kunde. 

Anonymkode: 1055e...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der er en ca 15 minutters kjøretur, men hn trenger også mat og bør vel ikke handle selv heller. Vurderer å kjøre og handle mat på veien til dit jeg plukker opp. 
Syns ikke det er noe kjekt, men personen har ingen andre å spørre og er helt alene.
 

Anonymkode: a9ff1...971

Da bør du handle for personen på veien, hente hn og kjøre dit personen skal. Men hadde plasser personen i baksete, ikke bak deg. Og vasket over bilen innvendig etter personen var gått ut.

Anonymkode: 1055e...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det. Personen er åpenbart i en trist situasjon. 

Anonymkode: c7b06...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt jeg var rimelig trygg på at jeg ikke selv kunne smitte vedkommende hadde jeg kjørt. 

Anonymkode: a7a9f...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...