Gå til innhold

Serie som passer for unge ungdommer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på fire, en 12-åring og en 15-åring, og to voksne. Vil gjerne finne en serie vi kan se sammen. Så nettopp «His Dark Material», den var i samsvar med det vi liker. Nå aner vi imidlertid ikke hva vi skal se. Noen forslag? 15-åringen har sett det meste, han lever foran en skjerm. 12-åringen liker det ikke alt for skummelt, og kanskje heller ikke alt for avansert. Hun har sett langt mindre. 

Anonymkode: 4c4e9...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er en familie på fire, en 12-åring og en 15-åring, og to voksne. Vil gjerne finne en serie vi kan se sammen. Så nettopp «His Dark Material», den var i samsvar med det vi liker. Nå aner vi imidlertid ikke hva vi skal se. Noen forslag? 15-åringen har sett det meste, han lever foran en skjerm. 12-åringen liker det ikke alt for skummelt, og kanskje heller ikke alt for avansert. Hun har sett langt mindre. 

Anonymkode: 4c4e9...ce7

Riverdale

SKAM

Atypical (lærerikt!)

Friends

Modern Family

 

Anonymkode: 061ff...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ragnarok

Riverdale

stranger things

supernatural

teen wolf

Anonymkode: e9eab...b39

Takk! 

Ragnarok er ikke noe for meg så vidt jeg kan se, men resten kan vurderes. 

Anonymkode: 4c4e9...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, laminas skrev:

Lost ☺️

Den så vi voksne sammen, i store jafs. Jeg gidder ikke den en gang til selv om det var gøy et stykke på veien. 

Anonymkode: 4c4e9...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg ville ikke sett Supernatural med en 12-åring. 

Anonymkode: ce998...b43

(og spesielt ikke en lettskremt sådan) 

Anonymkode: ce998...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri sett SKAM med ungene på 12 og 15. Hadde gått fint for meg, men de hadde død av flauhet.

Her var Stranger Things en slager hos den eldste, en på 12 synes jeg derimot er for ung.

Vi likte godt Beforeingers, Friends, Big Bang Theory, Vikingane, Førstegangstjenesten, Side om Side, Colony, Tjernobyl, The good place.

Og må ikke glemme Hyperdrive på Netflix.

Anonymkode: 9e2bf...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, laminas skrev:

Lost ☺️

Enig. Ufattelig spennende - og varer lenge nok. Har sett den alene først og med ungene etter tur - stor tv-kunst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den så vi voksne sammen, i store jafs. Jeg gidder ikke den en gang til selv om det var gøy et stykke på veien. 

Anonymkode: 4c4e9...ce7

Har sett den tre ganger. Finner alltid noe nytt, som jeg overså de forrige gangene ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, sug lut skrev:

Enig. Ufattelig spennende - og varer lenge nok. Har sett den alene først og med ungene etter tur - stor tv-kunst.

Ja, den er og blir spennende. Mange tvister og hvis man ser den fler ganger, så legger man merke til mange ting man overså første gang, og det gjør serien enda mer utfyllende og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg ville ikke sett Supernatural med en 12-åring. 

Anonymkode: ce998...b43

hva er din begrunnelse på det? det er ingen fare, begge mine har sett det som er 11 og 14

Anonymkode: e9eab...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...