Gå til innhold

Når en mann som er 12 år eldre legger an på deg. Blir du smigret eller fornærmet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

At han var innenfor din vurdering, om alderen hadde vært mer passende.

 

Anonymkode: 652d6...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fornærmet, hadde gått ut fra at han:

A. Trodde jeg også var gammel. 

B. Trodde at han var guds gave til kvinnen og at han dermed ikke gikk ut på dato. 

C. Tenkte at jeg var desp nok til å nøye meg med hva som helst. 

Anonymkode: 16a53...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er tolv år eldre enn meg. Til nå har vi vært gift i 16 år. 

Anonymkode: b6bbf...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fornærmet, hadde gått ut fra at han:

A. Trodde jeg også var gammel. 

B. Trodde at han var guds gave til kvinnen og at han dermed ikke gikk ut på dato. 

C. Tenkte at jeg var desp nok til å nøye meg med hva som helst. 

Anonymkode: 16a53...ac0

Wow 🤣

Anonymkode: 012b1...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ok! Hyggelig at han liker meg. Måtte nok takke pent nei siden jeg er gift, men ville tatt det som en kompliment. 

Anonymkode: 0e96c...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror ikke jeg hadde blitt fornærmet ,12 års forskjell er ikke det verste. Jeg hadde en tildligere kollega som var 25 år eldre enn meg, som prøvde seg og trodde jeg ville forlate mannen for å bli sammen med han. Han trodde han var guds gave til kvinnene fortsatt..tidligere fotballspiller. Vi var flere kvinner i samme bedrift som sluttet i tur og orden, for han var virkelig plagsom og sjefen var konfliktsky, så der kom man jo ingen vei. Ble vel ikke fornærmet, heller forbannet. 

Anonymkode: c2ffc...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt fornermet, men tatt det med ett smil tenker jeg. Selv om jeg nå er singel, er jeg ikke på jakt etter noen menn, så alle tilnermelser hadde blitt avvist uansett alder. Vært samboer med en som var 11år eldre enn meg. Kjæreste med en som var 14år eldre enn meg, så at menn er eldre enn meg har ikke mye å si. At de er eldre enn meg betyr ikke at de er mer modene enn meg, jeg var nok mer moden og voksen i tankegangen enn min tidligere samboer. 

Anonymkode: ff123...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over 30 og synes ikke 12 års aldersforskjell er all verden. Hadde han vært sjarmerende og hyggelig hadde jeg tatt det som et kompliment og antagelig vært lett å få på gli 😉

Anonymkode: 9383e...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle jeg blitt fornærmet?? Når man er voksen, så er ikke 12 års aldersforskjell så voldsomt mye altså. 

Anonymkode: cc5db...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen hadde ikke avgjort om jeg hadde blitt fornærmet eller ikke. Framtoningen hadde avgjort det. 

Anonymkode: 1af5c...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer helt an på :) nå hadde jeg synes det hadde vert oki :) er 34, men hvis jeg hadde vert 18-20 hadde jeg ikke likt det

Anonymkode: 3695b...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke tenke noe på alderen akkurat, men jeg liker å være den som sjekker opp. 

Blir mer fornærma når yngre menn sjekker meg opp, når jeg tenker over det.

Anonymkode: a3d1b...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alderen hadde ikke avgjort om jeg hadde blitt fornærmet eller ikke. Framtoningen hadde avgjort det. 

Anonymkode: 1af5c...93c

Enig.

Anonymkode: 93f3a...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da koselig å bli sjekka opp, uansett om mannen er yngre, eldre eller like gammel. Så fremst han er høflig, og tar et nei på en bra måte. Og så lenge begge er voksne da.

Anonymkode: 737e2...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt typisk at eldre menn prøver seg frem til man er 35, og etter det så er det yngre menn som prøver seg.

Kan ikke bare være meg som har merket dette?

Og da betyr det å bli sjekket opp av en eldre mann, at man ser ut som man er yngre enn 35.

 

(Noe som sikkert er et større kompliment for en på 40 enn en på 25)

Anonymkode: a3d1b...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...