Gå til innhold

Synes dette er usolidarisk av kommunen.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter nye retningslinjer fra Norges Fotballforbund tidligere denne uken har alle nabokommunene valgt å tillate aktivitet på banen (forutsatt at de ni reglene de har satt følges). Kommunen her har valgt å fortsatt holde alle baner, idrettsanlegg og lekeplasser stengt. Dette frykter jeg vil føre til økt press på anleggene i nabokommunene. Barn trenger aktivitet, og jeg skulle ønske de fikk holde på i regulerte former etter anbefalingene fra FHI og NFF. Jeg synes også det er litt skummelt når det settes regler som er strengere enn nødvendig, da jeg frykter det fører til mindre respekt for de reglene som er nødvendige. Hvordan er det hos dere? 

Anonymkode: c0930...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På nettsiden til min kommune så står det at de foreløpig følger retningslinjene og åpner opp treningsanleggene, men at de er bare åpne for kommunens innbyggere å sette strengere regler, evt stenge hvis det blir nødvendig. Jeg synes at man skal følge kommunens regler og ikke reise til nabokommunen og belaste andre sine anlegg. Det er mange kommuner som har egne regler om ting.

Anonymkode: 3961a...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

På nettsiden til min kommune så står det at de foreløpig følger retningslinjene og åpner opp treningsanleggene, men at de er bare åpne for kommunens innbyggere å sette strengere regler, evt stenge hvis det blir nødvendig. Jeg synes at man skal følge kommunens regler og ikke reise til nabokommunen og belaste andre sine anlegg. Det er mange kommuner som har egne regler om ting.

Anonymkode: 3961a...e36

Må redigere mitt eget innlegg, for her kom det med noe som ikke skulle være med. Sånn skulle det være :

På nettsiden til min kommune så står det at de foreløpig følger retningslinjene og åpner opp treningsanleggene, men at de er åpne for å sette strengere regler, evt stenge hvis det blir nødvendig. Jeg synes at man skal følge kommunens regler og ikke reise til nabokommunen og belaste andre sine anlegg. Det er mange kommuner som har egne regler om ting.

Anonymkode: 3961a...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...