Gå til innhold

Flere som har barn som ikke vil være med ut på tur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skogstur, tur til stranda osv...Foreslo tur idag og ble nedstemt, de vil heller være hjemme i finværet..Det har de vært i 3 uker men syns det er helt greit 🙈 De er 8, snart 13 og snart 15 år..

 

 

Anonymkode: d4c54...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, mine er også sånn. De eldste er ute, jogger ol, men vil ikke gå på tur (17 og 15). Han ene på 12 år kan bli med, men hun på 10 år har alltid hatet å gå på tur, helt fra hun var liten. Vi gikk masse på tur med barna da de var små, men nå skjer det nesten aldri. Så lenge de bare er ute og beveger seg ellers er det helt greit for meg, egentlig. 

Anonymkode: 5a943...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må de 😂 Sier bare at skal de spille mer må de bevege seg. Så tar vi en times tid i skogen. Så fort vi kommer igang så elsker de det. Men de blir sure når jeg sier at vi skal gå 😂

Anonymkode: 85e25...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skogstur, tur til stranda osv...Foreslo tur idag og ble nedstemt, de vil heller være hjemme i finværet..Det har de vært i 3 uker men syns det er helt greit 🙈 De er 8, snart 13 og snart 15 år..

 

 

Anonymkode: d4c54...2ab

Vi og var masse på tur før, helt til i fjor.Men så endret det seg..Men ut må de,får ikke bare sitte inne..

Hi

Anonymkode: d4c54...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør alltid avtale dagen før. Og ja, de blir med! 8, 13 og 15 år! Både 13 og 15 åringen blir med meg alene også på litt sånn «treningstempo» også.

Anonymkode: 4067a...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en 8-åring, og han vil absolutt ikke på tur. Men det er ikke valgfritt, og han har det stort sett fint når vi først kommer oss av gårde. Mulig det er vanskeligere med tenåringer da. 😛

Anonymkode: c3dc5...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det endringer i hus og de må de være med på tur 2 ganger i uken. Det er ikke et valg, det er en ordre. Blir altfor mye innesitting og data. De er nok litt motvillig innimellom, men når vi først er kommet oss opp på et fjell eller i skogen, så forsvinner sure miner. Har forstått det på ungdommen at de liker egentlig å gå på tur , men at det  er et tiltak å komme seg ut på egenhånd , så da skjer det ingentnig. Men hvis jeg forlanger at de blir med , så er det greit. 

Anonymkode: 4dbee...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke et valg. 6 åringen  syns det er godt å være hjemme, men når vi kommer oss ut så er han i topphumør😊

Anonymkode: aec38...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min På 11 har alltid hatet å gå på tur. Når det ble hjemmeskole innførte jeg én ufravikelig regel - en tur på minst en time hver dag.
 

Det har hun innfunnet seg med, og dert virker nå faktisk som om hun begynner å like det.. selv om hun ikke kommer til å innrømme det 😅

Anonymkode: 854b2...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...