Gå til innhold

Påskegodt - kollegaer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått forbud på arbeidsplassen mot det årlige smågodt et vi har fremme hver påske (full forståelse). Jeg funderer likevel på en måte å kunne glede mine kollegaer med litt kos i påsken. 

Noen ideer på "smittefri" påskekos? 

Eneste jeg kommer på er en lukket sjokoladekanin i hver posthylle feks? 🤔 

Anonymkode: 58302...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BRe lag et påskeegg til h er og la det stå et par dager før du deler det ut. Så lenge ingen har tatt eller hostet pp drt de siste dagene er det trygt.

Anonymkode: 9c5aa...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

BRe lag et påskeegg til h er og la det stå et par dager før du deler det ut. Så lenge ingen har tatt eller hostet pp drt de siste dagene er det trygt.

Anonymkode: 9c5aa...916

Nei, det går ikke, poenget er at flere kan ikke ha hånden oppi. 

Og det hadde uansett ikke holdt at det sto i et par dager. Det jeg evt skal dele ut må vaskes. 

-Fellesmat er forbudt nå (som seg hør og bør, etter min mening). 

Anonymkode: 58302...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det går ikke, poenget er at flere kan ikke ha hånden oppi. 

Og det hadde uansett ikke holdt at det sto i et par dager. Det jeg evt skal dele ut må vaskes. 

-Fellesmat er forbudt nå (som seg hør og bør, etter min mening). 

Anonymkode: 58302...a42

Et egc til hver selvfølgelig, ikke et felles egg.

Anonymkode: 9c5aa...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdige påskeegg fra butikken. 

Twist. 

Pose med påskegodt. 

Det er jo uendelig med innpakket godteri å få kjøpt? 

Anonymkode: 8db9a...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi pleier å få en kvikk lunsj og en appelsin, blir lagt på pulten dagen før påskeferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mange trygge alternativer at jeg tror rettvis slett ikke dette er en reell problemstilling. 

Anonymkode: f9d53...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig påskeegg fra europris. Er av plast, og kan rengjøres utenpå👍

Anonymkode: fb250...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes så mange trygge alternativer at jeg tror rettvis slett ikke dette er en reell problemstilling. 

Anonymkode: f9d53...0c4

Nei, jeg bare hører om ideer jeg, ser ikke på det som noen større problemstilling. Kunne jo være at min kreativitet var begrenset, men ser at tankene jeg hadde var like med endel andre. 

Det er snakk om 31 ansatte, så eget påskeegg fra europris blir det nok ikke, men en liten oppmerksomhet i hver sin posthylle (begrenset plass 😉) blir nok tingen. 

Anonymkode: 58302...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleide å få en påskekanin til påske og en sjokoladenisse til jul i posthyllen. Kjempekos. (Har byttet jobb og her får vi ingenting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg bare hører om ideer jeg, ser ikke på det som noen større problemstilling. Kunne jo være at min kreativitet var begrenset, men ser at tankene jeg hadde var like med endel andre. 

Det er snakk om 31 ansatte, så eget påskeegg fra europris blir det nok ikke, men en liten oppmerksomhet i hver sin posthylle (begrenset plass 😉) blir nok tingen. 

Anonymkode: 58302...a42

Så dere har såpass dårlig råd ja? Jeg jobber i administrativ avdeling med 150 ansatte, på sykehus. Vi fikk alle et stort påskeegg hver. 

 

Anonymkode: f9d53...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så dere har såpass dårlig råd ja? Jeg jobber i administrativ avdeling med 150 ansatte, på sykehus. Vi fikk alle et stort påskeegg hver. 

 

Anonymkode: f9d53...0c4

Riktig. Men så godt for dere. Mulig avdelingen kommer med noe, men det pleier uansett å ikke være mye. I disse tider antagelig bare en blomst. 

Vi i admin får stort sett mer en "de på gulvet", det ser jeg jo nå som jeg sitter der selv. Og derfor er det for meg desto viktig at de også blir sett. De skal tross alt jobbe når vi har fri. 

Dette kommer fra meg som deres leder, fra egen lomme, for å vise at jeg setter pris på de i en tid som krever litt mer en normalen. 

Anonymkode: 58302...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Riktig. Men så godt for dere. Mulig avdelingen kommer med noe, men det pleier uansett å ikke være mye. I disse tider antagelig bare en blomst. 

Vi i admin får stort sett mer en "de på gulvet", det ser jeg jo nå som jeg sitter der selv. Og derfor er det for meg desto viktig at de også blir sett. De skal tross alt jobbe når vi har fri. 

Dette kommer fra meg som deres leder, fra egen lomme, for å vise at jeg setter pris på de i en tid som krever litt mer en normalen. 

Anonymkode: 58302...a42

Så flott at du gjør det :)

Anonymkode: 1818d...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...