Gå til innhold

Dere som er sikre på at skolene vil åpne igjen etter påske:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer i en kommune der det har vært mye snakk om gjenåpning. I dag hadde vi personalmøte (digitalt, ja) etter endt undervisningstid, og da gjorde rektor det klart at hun ikke hadde mer informasjon enn noen andre når det gjelder dette. Hun har ikke fått noen signaler om at åpning er sannsynlig, og personlig trodde hun ikke det ville skje. Vi fikk oss beskjed om at HVIS skolen åpner etter påske, så er det ikke undervisning for elever 14.04. 

Slutt å spekulere i dette. Det er ingen som vet det enda. Det avgjøres 08.04. Fram til da må vi bare leve i uvisshet.

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er lærer i en kommune der det har vært mye snakk om gjenåpning. I dag hadde vi personalmøte (digitalt, ja) etter endt undervisningstid, og da gjorde rektor det klart at hun ikke hadde mer informasjon enn noen andre når det gjelder dette. Hun har ikke fått noen signaler om at åpning er sannsynlig, og personlig trodde hun ikke det ville skje. Vi fikk oss beskjed om at HVIS skolen åpner etter påske, så er det ikke undervisning for elever 14.04. 

Slutt å spekulere i dette. Det er ingen som vet det enda. Det avgjøres 08.04. Fram til da må vi bare leve i uvisshet.

Anonymkode: 750a7...b6e

Dette gjelder vel også de som er sikre på at skolene IKKE vil åpne etter påske?

Anonymkode: b835c...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette gjelder vel også de som er sikre på at skolene IKKE vil åpne etter påske?

Anonymkode: b835c...ce0

Det gjelder alle som tror veldig sterkt rundt dette temaet. Men her inne har jeg sett mange overskrifter fra folk som føler seg sikre på at skolene vil åpne snart, og innlegget mitt var primært rettet mot dem. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det gjelder alle som tror veldig sterkt rundt dette temaet. Men her inne har jeg sett mange overskrifter fra folk som føler seg sikre på at skolene vil åpne snart, og innlegget mitt var primært rettet mot dem. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Vel, jeg synes majoriteten her inne synes å være sikre på at skolene ikke vil åpne etter påske. 
 

Begge deler er like sannsynlig eller usannsynlig.

Anonymkode: b835c...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, jeg synes majoriteten her inne synes å være sikre på at skolene ikke vil åpne etter påske. 
 

Begge deler er like sannsynlig eller usannsynlig.

Anonymkode: b835c...ce0

Får du noe ut av å kverulere om dette? Jeg har ikke lest trådene, men jeg har sett overskriftene. Og nå tenkte jeg at jeg skulle gi en opplysning om hva som har blitt sagt til oss lærere i dag. Det var ikke mer enn det. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke skolene åpnet uansett hva de bestemmer seg for den 8. Vi fikk melding fra kommunen i dag, skolene blir stengt første uken etter påsken uansett. Ganske deilig! Håper de fortsetter enda lenger! 

Anonymkode: 49370...f7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Staten kan ikke stanse nå. Personlig tror jeg ikke på gjenåpning før sommerferien. Mulig de innfører 1 time hver dag eller liknende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Får du noe ut av å kverulere om dette? Jeg har ikke lest trådene, men jeg har sett overskriftene. Og nå tenkte jeg at jeg skulle gi en opplysning om hva som har blitt sagt til oss lærere i dag. Det var ikke mer enn det. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Det er jo ikke relevant hva som er blitt sagt til lærere på din skole i dag. Hva rektor på din skole tror er jo ikke interessant.

Hvorfor blir du så provosert ovenfor min påstand om at det ene ikke er mer sannsynlig enn det andre?

Anonymkode: b835c...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke relevant hva som er blitt sagt til lærere på din skole i dag. Hva rektor på din skole tror er jo ikke interessant.

Hvorfor blir du så provosert ovenfor min påstand om at det ene ikke er mer sannsynlig enn det andre?

Anonymkode: b835c...ce0

Det er ikke en påstand, og det er jo akkurat det jeg skriver. Ingen vet dette før 08.04. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke relevant hva som er blitt sagt til lærere på din skole i dag. Hva rektor på din skole tror er jo ikke interessant.

Hvorfor blir du så provosert ovenfor min påstand om at det ene ikke er mer sannsynlig enn det andre?

Anonymkode: b835c...ce0

Det er da like relevant som det du og andre her inne kommer med. Det er jo du som blir provosert her, og kverulerer.

Anonymkode: 701ee...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er da like relevant som det du og andre her inne kommer med. Det er jo du som blir provosert her, og kverulerer.

Anonymkode: 701ee...646

Slik har du lov til å tolke det. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke en påstand, og det er jo akkurat det jeg skriver. Ingen vet dette før 08.04. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Jo, det er en påstand at det ene ikke er mer sannsynlig enn det andre. Mitt poeng var at du bare henvendte deg til de som tror skolen åpner. Men innlegget ditt er jo like relevant for de som tror at skolen ikke åpner.

Anonymkode: b835c...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er en påstand at det ene ikke er mer sannsynlig enn det andre. Mitt poeng var at du bare henvendte deg til de som tror skolen åpner. Men innlegget ditt er jo like relevant for de som tror at skolen ikke åpner.

Anonymkode: b835c...ce0

Og det skriver jeg at du har helt rett i.

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik har du lov til å tolke det. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Hva?

Anonymkode: 701ee...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva?

Anonymkode: 701ee...646

Beklager, jeg blandet anonymkodene. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jo, det er en påstand at det ene ikke er mer sannsynlig enn det andre. Mitt poeng var at du bare henvendte deg til de som tror skolen åpner. Men innlegget ditt er jo like relevant for de som tror at skolen ikke åpner.

Anonymkode: b835c...ce0

Å herre skaper 🤦🏾‍♀️

Anonymkode: aa15f...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...