Gå til innhold

Dere som er sikre på at skolene vil åpne igjen etter påske:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer i en kommune der det har vært mye snakk om gjenåpning. I dag hadde vi personalmøte (digitalt, ja) etter endt undervisningstid, og da gjorde rektor det klart at hun ikke hadde mer informasjon enn noen andre når det gjelder dette. Hun har ikke fått noen signaler om at åpning er sannsynlig, og personlig trodde hun ikke det ville skje. Vi fikk oss beskjed om at HVIS skolen åpner etter påske, så er det ikke undervisning for elever 14.04. 

Slutt å spekulere i dette. Det er ingen som vet det enda. Det avgjøres 08.04. Fram til da må vi bare leve i uvisshet.

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er lærer i en kommune der det har vært mye snakk om gjenåpning. I dag hadde vi personalmøte (digitalt, ja) etter endt undervisningstid, og da gjorde rektor det klart at hun ikke hadde mer informasjon enn noen andre når det gjelder dette. Hun har ikke fått noen signaler om at åpning er sannsynlig, og personlig trodde hun ikke det ville skje. Vi fikk oss beskjed om at HVIS skolen åpner etter påske, så er det ikke undervisning for elever 14.04. 

Slutt å spekulere i dette. Det er ingen som vet det enda. Det avgjøres 08.04. Fram til da må vi bare leve i uvisshet.

Anonymkode: 750a7...b6e

Dette gjelder vel også de som er sikre på at skolene IKKE vil åpne etter påske?

Anonymkode: b835c...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Dette gjelder vel også de som er sikre på at skolene IKKE vil åpne etter påske?

Anonymkode: b835c...ce0

Det gjelder alle som tror veldig sterkt rundt dette temaet. Men her inne har jeg sett mange overskrifter fra folk som føler seg sikre på at skolene vil åpne snart, og innlegget mitt var primært rettet mot dem. 

Anonymkode: 750a7...b6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev: