Gå til innhold

Savner penisen til eksen min...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han jeg er sammen med nå er en herlig fyr på alle måten, men det er én ting jeg savner. Han jeg er sammen med nå har en penis på ca 13 cm som egentlig er helt greit, er jo gjennomsnitt, men må innrømme at jeg savner eksen sin store penis på 21 cm, den var også mye tykkere. Er det flere som føler det samme, eller er det bare meg? 

Anonymkode: b1e34...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg savner ikke penisen til eksen din... tror det er bare deg.

Anonymkode: 1fb3a...9a6

Du vet hva jeg mener... 

Anonymkode: b1e34...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks resten er bra da.

Min eks hadde 12-13, ikke tykk og var et monster i tillegg. Den er verre. 
Har ingen nå, ingen penis er bedre her😁

Anonymkode: b87d2...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg savner ikke penisen til eksen din... tror det er bare deg.

Anonymkode: 1fb3a...9a6

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: f00ca...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og 😭 Men det er det eneste jeg savner med ex'en også 😅 

Anonymkode: 1995e...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri målt pikken til noen jeg har vært sammen med. Er det normalt altså? :klo: 

Anonymkode: 6d0d5...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg savner virkelig ikke penisen til eksen min. Stor kuk er ikke alt her i livet. 

Anonymkode: 7954a...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri målt pikken til noen jeg har vært sammen med. Er det normalt altså? :klo: 

Anonymkode: 6d0d5...5a7

Skulle akkurat spørre om det samme.... har ikke peiling på hvor lang mannen sin er i cm... 

Anonymkode: f139b...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skulle akkurat spørre om det samme.... har ikke peiling på hvor lang mannen sin er i cm... 

Anonymkode: f139b...55c

Husker en gang jeg kom hjem fra jobb, og (eks-)kjæresten hadde kommet hjem før meg. Jeg skulle inn på soverommet for å skifte ut av jobbklærne, og da fant jeg målebåndet mitt i senga. Måtte jo spørre hva resultatet ble 😅

Anonymkode: 7954a...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg savner virkelig ikke penisen til eksen min. Stor kuk er ikke alt her i livet. 

Anonymkode: 7954a...1a1

Nei, vet det ikke er alt, men savner av og til å bli fullt opp av den store kuken hans, selv om jeg liker min kjæreste sin også... 

 

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle akkurat spørre om det samme.... har ikke peiling på hvor lang mannen sin er i cm... 

Anonymkode: f139b...55c

Har spurt dem. 

Anonymkode: b1e34...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iflg. min eks var hans 12 cm. Han er den jeg har hatt desidert best sex med. Savnet hverken da eller nå å ha sex med en som har større. Større penis gir ikke bedre nytelse bare pga. størrelse. Nytelse er langt mer sammensatt for meg, det har med mannen selv å gjøre, kjemi og tenning oss imellom, likt tenningsmønster, noenlunde like preferanser og ønske om å glede hverandre, det å kjenne hverandre så godt at man vet hva som gir den andre stor nytelse osv.

Størrelse i seg selv er trolig det minst viktige når det kommer til om jeg nyter sex eller ikke.

Anonymkode: 349fd...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, vet det ikke er alt, men savner av og til å bli fullt opp av den store kuken hans, selv om jeg liker min kjæreste sin også... 

 

Har spurt dem. 

Anonymkode: b1e34...5c1

Er det så interessant å vite størrelsen i cm ?

Anonymkode: f139b...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det så interessant å vite størrelsen i cm ?

Anonymkode: f139b...55c

Har bare vært nysgjerrig. Spurt om de har målt den, begge sa ja, og målet... Ikke verre enn det. 

Anonymkode: b1e34...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det motsatt. Eks mannen hadde veldig liten og kjæresten nå har stor...og jo, det er forskjell. 

Anonymkode: f00ca...305

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det lenge. Fant til slutt en mann med en større og bedre. Blir vanskelig å erstatte nåværende 😅

Anonymkode: c8ffb...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner den veldig godt. har 2 elskere en med stor penis og andre med liten, kommer så mye mer med han som er stor,men han andre er god med fingrene og tunga, selve samleie er ikke noe og skryte av

Anonymkode: 81c72...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han jeg er sammen med nå er en herlig fyr på alle måten, men det er én ting jeg savner. Han jeg er sammen med nå har en penis på ca 13 cm som egentlig er helt greit, er jo gjennomsnitt, men må innrømme at jeg savner eksen sin store penis på 21 cm, den var også mye tykkere. Er det flere som føler det samme, eller er det bare meg? 

Anonymkode: b1e34...5c1

Jeg har ikke hatt sex med verken eksen din eller typen din, så nei, det er nok bare du som føler det.

Anonymkode: ab43a...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han jeg er sammen med nå er en herlig fyr på alle måten, men det er én ting jeg savner. Han jeg er sammen med nå har en penis på ca 13 cm som egentlig er helt greit, er jo gjennomsnitt, men må innrømme at jeg savner eksen sin store penis på 21 cm, den var også mye tykkere. Er det flere som føler det samme, eller er det bare meg? 

Anonymkode: b1e34...5c1

Det er bare deg

Anonymkode: 7b2fe...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

skjønner den veldig godt. har 2 elskere en med stor penis og andre med liten, kommer så mye mer med han som er stor,men han andre er god med fingrene og tunga, selve samleie er ikke noe og skryte av

Anonymkode: 81c72...c07

Altså, jeg nyter sexen med min nåværende kjæreste han er absolutt god nok, men av og til savner jeg den store penisen til eksen, inni mellom... 

Anonymkode: b1e34...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen (som jeg er separert fra) har stor penis. Hvor stor vet jeg ikke, men stor og tykk. Det har vært mer et problem enn en fordel i vårt sexliv selv om jeg absolutt vil si at vi hadde god sex.

Kjæresten min har jeg en helt vanvittig kjemi med. Hans penis er vesentlig mindre, den er kanskje ikke liten men jeg har vært vant til veldig stor. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg får minst like mye nytelse av den, og han får meg til å komme vaginalt, noe eksen aldri klarte (eller gadd sette seg inn i hvordan?). Smerte er aldri et problem slik det kunne være med eksen.

Jeg tenner ikke på «stor pikk» i seg selv, men kan forstå at noen gjør det og at det kanskje innvirker.

Anonymkode: a68e8...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 8.07, Anonym bruker skrev:

Altså, jeg nyter sexen med min nåværende kjæreste han er absolutt god nok, men av og til savner jeg den store penisen til eksen, inni mellom... 

Anonymkode: b1e34...5c1

Hva med å prøve slike penis sleeves (penis hylster) som man kan ha på under sex for å få litt ekstra lengde og fylde. Sexleketøy er jo et godt suplement til et ellers godt sexliv.

Ser selv litt på wevibe som er en klitorisstimulator man kan ha på under sex slik at det er lettere å komme i alle stillinger.

Anonymkode: 79c94...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...