Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Noen får kritikk hele tiden, men bryr seg jo ikke. Jeg har derimot vært slik siden jeg var barn. Før jeg visste bedre tok jeg faktisk kritikk som mobbing og ondskap. Det er fremdeles grusomt å få en telefon av sjefen eller bli kalt inn til noe... for jeg venter at det er noe grusomt jeg skal høre.. og å få et brev i posten Anonymkode: 1c4c0...6ee
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Kan jeg spørre om du fikk mye eller lite kritikk som barn? Anonymkode: 7f1d6...4c4
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Jeg forstår deg godt for jeg er helt lik selv. Slitsomt... Er alltid forberedt på det verste. Spesielt med brev og telefoner. Eller hvis noen vil snakke med meg. Har vært slik siden jeg var så liten jeg kan huske. Kan legge til at jeg er under utredning. Psykologen mistenker ADD. Anonymkode: 97eca...6bb
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Er slik jeg også. Alltid vært på dårlig på kritikk. 😔 Jeg fikk daglig kjeft av mkn mot. Har ei datter som er helt lik meg. Veldig var for til snakk. Jeg har alltid vært kjælig og god, men min datter er slik. Tar : Kan du henga opp jakka, som at jeg kjefter og et sint. Ikke lett.. Vi er høysensitive begge to. Tar tiødnakk 5 ganger hardere enn andre. Anonymkode: c47df...e23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå