Gå til innhold

Tannverk - panikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og går kun til tannlege når jeg må, altså når jeg har vondt lenge. 

Har nå kjent på smerter på ene siden av haken/kjeven i noen dager. Ikke vondt i tennene da, men i går kveld ble det kjempevondt da jeg la meg. Akkurat som det presset på i alle tennene. Det er Ok på dagen, men i kveld måtte jeg ta Paracet i 20-tiden. Den hadde god effekt, men jeg kjenner at det ligger og ulmer. 

Til vanlig hadde jeg ringt tannlegen i morgen, men nå tar jo ikke tannlegene mot pasienter! Hva gjør man da? Jeg er jo livredd for at det skal eksplodere med smerter. Tannverk er jo virkelig noe av det verste som finnes. Det finnes helle Rikke tannlegevakt her, så får man vondt en helg må man enten vente til mandag eller ringe tannlegen privat. 

Jeg friker ut!

Anonymkode: 48f00...a1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vel være tilbud om akuttbehandlig hos tannlege i kommunen/fylket ettersom jeg har skjønt, men da skal det være virkelig akutt.

Anonymkode: 59db5...6ff

Skrevet

Jeg hadde tannverk hele første uka da alt var stengt. Tok paracet de verste dagene og ringte til slutt tannlegen. Ble henvist til annen tannlege som har vakt og fikk komme inn der.  Var ikke noe problem - det var faktisk greit å prøve en annen tannlege, selv om jeg er redd tannlegen.

Anonymkode: 5c933...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...