Gå til innhold

Hvor ble det av tråden til hun som sliter med å velge hva hun skal bli og har flere diagnoser?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg svarte henne et langt svar om at hun burde forsøke å jobbe på sykehjem, men når jeg skulle sjekke om hun hadde svart var tråden slettet?

Anonymkode: 6700d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte henne et langt svar om at hun burde forsøke å jobbe på sykehjem, men når jeg skulle sjekke om hun hadde svart var tråden slettet?

Anonymkode: 6700d...a28

Jeg så svaret ditt. Fikk du ikke sjekket det? Du fikk masse kritikk fra forskjellige fordi hun ikke har noe på et sykehjem å gjøre. Hvordan kan du foreslå det? Er det betryggende at din gamle mor eller bestemor får en pleier uten utdannelse i faget, som i tillegg er deprimert, ustabil og har en diagnose som gjør det vanskelig for henne å forstå andre mennesker følelser?

Anonymkode: 32e1a...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg så svaret ditt. Fikk du ikke sjekket det? Du fikk masse kritikk fra forskjellige fordi hun ikke har noe på et sykehjem å gjøre. Hvordan kan du foreslå det? Er det betryggende at din gamle mor eller bestemor får en pleier uten utdannelse i faget, som i tillegg er deprimert, ustabil og har en diagnose som gjør det vanskelig for henne å forstå andre mennesker følelser?

Anonymkode: 32e1a...e37

Det samme tenkte jeg

Anonymkode: d26fd...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. 
Hvordan vet dere at hun ikke er i stand til å forstå andres følelser i det hele tatt? Og hun skal vel ikke jobbe som psykolog? Jeg tror nok hun kan ha mye å bidra med, såvel som å lære på et sykehjem. 
Hvis dere tror at alle som jobber på sykehjem renner over av empati og medfølelse så tar dere feil. Mye av jobben er praktisk omsorg. 

Anonymkode: 6700d...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jaja. 
Hvordan vet dere at hun ikke er i stand til å forstå andres følelser i det hele tatt? Og hun skal vel ikke jobbe som psykolog? Jeg tror nok hun kan ha mye å bidra med, såvel som å lære på et sykehjem. 
Hvis dere tror at alle som jobber på sykehjem renner over av empati og medfølelse så tar dere feil. Mye av jobben er praktisk omsorg. 

Anonymkode: 6700d...a28

Hun vil uansett aldri nedverdige seg selv ved å jobbe på et sykehjem... Det er visst lavstatus for henne. Forundrer meg ikke at tråden er sletta, hun er virkelig ikke frisk. 

Anonymkode: 4eefd...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hun vil uansett aldri nedverdige seg selv ved å jobbe på et sykehjem... Det er visst lavstatus for henne. Forundrer meg ikke at tråden er sletta, hun er virkelig ikke frisk. 

Anonymkode: 4eefd...ff2

Kan ikke huske å sett henne skrive nedverdigende om sykepleiere. Hun har bare påpekt at hun ikke ønsker å jobbe med mennesker. Det er vel gjerne en del av utfordringene med denne diagnosen. 

Anonymkode: 32e1a...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jaja. 
Hvordan vet dere at hun ikke er i stand til å forstå andres følelser i det hele tatt? Og hun skal vel ikke jobbe som psykolog? Jeg tror nok hun kan ha mye å bidra med, såvel som å lære på et sykehjem. 
Hvis dere tror at alle som jobber på sykehjem renner over av empati og medfølelse så tar dere feil. Mye av jobben er praktisk omsorg. 

Anonymkode: 6700d...a28

Ho har vel først og fremst fokus på sine eigne kjensler for tida. Men uansett så er det ei av hovudutfordingane med asperger at ein har vanskeleg for å lese andre menneske og forstå kva folk meiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke huske å sett henne skrive nedverdigende om sykepleiere. Hun har bare påpekt at hun ikke ønsker å jobbe med mennesker. Det er vel gjerne en del av utfordringene med denne diagnosen. 

Anonymkode: 32e1a...e37

Hun har brukt "lavstatus" hundrevis av ganger. Og at jobber er "kjedelige". Det gjelder alle jobber, unntagen å være født rik og bli filmstjerne...

Anonymkode: 09244...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har brukt "lavstatus" hundrevis av ganger. Og at jobber er "kjedelige". Det gjelder alle jobber, unntagen å være født rik og bli filmstjerne...

Anonymkode: 09244...41f

Jeg har lest trådene hennes. Ja, hun virker syk, men jeg har ikke det samme bildet som du. Har ikke inntrykk av at hun ville bli filmstjerne og at alt er lavstatus.

Anonymkode: 32e1a...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...