Gå til innhold

sinna far 24/7


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har aldri hatt den beste relasjonen med faren min uansett om vi har bodd under samme tak i 20 år. Årene er blitt verre og verre, Der han ikke engang takler at jeg sier noe uten at han blir forbanna sur.. Der han alltid skal har rett på alt. Som er grunnen til at jeg fikk depresjon i en periode

Han sier utrolig forferdelige/sårende ting når han er sur. Og han sier ikke unnskyld eller noe sånt.. Moren min kommer bare med at han sa at han ikke meinte noe av det han sa, Men det de ikke forstår er at det dette sårer meg til 100%.  Før taklet jeg alt det han sa til meg men nå.. begynner jeg selv og bli som han, for jeg er utrolig lei av at han ser meg som «svak» «stille» «at jeg ikke klarer og forsvare meg», sorry for langt tråd men måtte få det ut.

 

 

Anonymkode: d2c71...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kutt han ut av livet ditt. Enkelt og greit.

 

Biologisk bånd er ikke alt. 

Anonymkode: 33597...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg tydd til å være så barnslig at jeg ikke hadde orket å treffe ham mer. Ville sagt grunnen også slik at han kaaaanskje kunne skjemmes. 

Du fortjener virkelig bedre, klem 🌷

Anonymkode: e9db4...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri hatt den beste relasjonen med faren min uansett om vi har bodd under samme tak i 20 år. Årene er blitt verre og verre, Der han ikke engang takler at jeg sier noe uten at han blir forbanna sur.. Der han alltid skal har rett på alt. Som er grunnen til at jeg fikk depresjon i en periode

Han sier utrolig forferdelige/sårende ting når han er sur. Og han sier ikke unnskyld eller noe sånt.. Moren min kommer bare med at han sa at han ikke meinte noe av det han sa, Men det de ikke forstår er at det dette sårer meg til 100%.  Før taklet jeg alt det han sa til meg men nå.. begynner jeg selv og bli som han, for jeg er utrolig lei av at han ser meg som «svak» «stille» «at jeg ikke klarer og forsvare meg», sorry for langt tråd men måtte få det ut.

 

 

Anonymkode: d2c71...961

Hvorfor bor du hjemme? Tipper faren din er skitlei.

Anonymkode: 7bf19...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...