Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Leste om aura og hvilket år du er født kan visst forklare mye. Det forklarer hvertfall min søskenflokk! Men jeg er den eldste og føler min utdaterte aura er grunnen kanskje. Jeg ser ikke veiene. Jeg leste at de nye barna er vanskelige å holde tilbake og vil velge hva de vil. Mens vi før 92 er mer forsiktige og tenker mer som våres foreldre. Heksikkes irriterende. Hvordan bli kvitt sin aura? Anonymkode: cd1ca...769
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Pisspreik og bambus. Anonymkode: 219ae...7dd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Aura som i energi rundt folk? Anonymkode: f2e0b...e4f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Ikke sånn som du beskriver. Jeg er eldst og veldig bestemt og viljesterk, har alltid fått mine egne veier. Er født i 81. Anonymkode: b0abb...f18
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Leste om aura og hvilket år du er født kan visst forklare mye. Det forklarer hvertfall min søskenflokk! Men jeg er den eldste og føler min utdaterte aura er grunnen kanskje. Jeg ser ikke veiene. Jeg leste at de nye barna er vanskelige å holde tilbake og vil velge hva de vil. Mens vi før 92 er mer forsiktige og tenker mer som våres foreldre. Heksikkes irriterende. Hvordan bli kvitt sin aura? Anonymkode: cd1ca...769 Nei, tror ikke på aura. Anonymkode: 33260...ad2
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Jeg ser et lys rundt mennesker. Det er aura. Vet ikke helt hva du mener? Er det numerologi du tenker på? Aura er noe annet Anonymkode: 21e29...c84
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 Du må begynne å ta ansvar for ditt eget liv, HI! Du må slutte å skrive negative ting om deg selv og andre på nett. Nå er du veldig manisk i skrivingen din på nett igjen, og du vet fra tidligere at det bare gjør at du blir dårligere og dårligere. Nå må du slutte med dette og finne noe annet å fylle dagene dine med! Ring terapeuten din i morgen og be om en telefonkonsultasjon! Anonymkode: 32deb...076
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: cc869...504
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 Slutt å spam forumet med det samme maset ditt, nå fikk du slettet en annen tråd i dag pga det Anonymkode: d249d...952
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 Ikke sånn som du beskriver det. Jeg er født i 78, og er en veldig sta, bestemt og eventyrlysten person, og har gjort mye i livet mitt. Og jeg er vel litt oppgitt over hvor forsiktige mine barn er. Min eldste er nå 19 år, og i fjor fikk hun et tilbud de aller fleste hadde takket ja til, men fordi det krevde at hun måtte flytte til USA, så ville hun ikke. Vi har alle forskjellige personligheter, og er det noe man ikke er fornøyd med. Så må man jobbe med det, så man kan bli bedre på det. Anonymkode: 02dee...d3e
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #12 Skrevet 3. april 2020 Mannen min har aura før han får migrene. Synsutfall. Det hjelper å legge seg, da.. Anonymkode: 56695...c6f
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #13 Skrevet 3. april 2020 Nei, det tror jeg ikke på. Anonymkode: d37c8...343
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 Jeg tror bare på sånn aura som folk med migrene får, for det er et fenomen. Spirituell «aura» er bare sprøyt Anonymkode: c5912...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå