Gå til innhold

Apper og nettsider for 3-4 åringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i bhg, og i forbindelse med en påskehilsen kunne jeg godt tenke meg å sende med linker og tips til foreldre og barn. Det kan være apper, nettsider, en film, bøker, historier, aktiviteter som kan lastes ned osv. Har dere noen tips?

Anonymkode: b06ff...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe de ikke trenger så er det da virkelig digitalt søppel. Jesus, hva slags undermålere er det som får jobbe med småbarn?

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Er det noe de ikke trenger så er det da virkelig digitalt søppel. Jesus, hva slags undermålere er det som får jobbe med småbarn?

Jeg spør ikke etter digital søppel. 

Anonymkode: b06ff...85d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg spør ikke etter digital søppel. 

Anonymkode: b06ff...85d

Jo, det gjør du. Du spør etter dop til småunger for påskebruk. 

Skrevet

There is no app that can replace your lap!

Anbefal foreldra å ta ungane på fanget og lese eventyr. Gjerne frå ei bok utan illustrasjonar. Om ein er ukomfortabel med å lese kan ein nytte lydbok.

Det å halde oppmerksomhet utan visuell stimuli virkar nærast umogleg for mange barn, dei har null erfaring med det.

Skrevet
41 minutter siden, sug lut skrev:

Er det noe de ikke trenger så er det da virkelig digitalt søppel. Jesus, hva slags undermålere er det som får jobbe med småbarn?

Folk som ikke lever i 1974 kanskje? 

Anonymkode: ae991...b89

Skrevet

Min gutt på 3,5 er veldig glad i disse appene: Bukkene Bruse, Syng, Fantorangen, Build a house, App for små barn. Å nei han sitter ikke med ipad hele dagen, vi leser, spiller, bygger, lager middag og baker, tilfelle noen tror han sitter med skjerm hele dagen 😂

Anonymkode: e9c4e...af5

Skrevet

Barnas.com

Anonymkode: 88e4d...cec

Skrevet

Salaby

Anonymkode: 09a5e...59d

Skrevet

Tella

Anonymkode: d93c5...f42

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tella

Anonymkode: d93c5...f42

Tella.. for 3-åringer..?

Anonymkode: 09a5e...59d

Skrevet

Ja? Husker ikke når min begynte, men mener han var ca. 4. 

Anonymkode: d93c5...f42

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja? Husker ikke når min begynte, men mener han var ca. 4. 

Anonymkode: d93c5...f42

Du glemte å sitere.

Anonymkode: 09a5e...59d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tella.. for 3-åringer..?

Anonymkode: 09a5e...59d

Ja, husker ikke når min begynte. Men mener han var ca. 4 år.

Anonymkode: d93c5...f42

Skrevet

så små må stimlueres på andre måter, lekes med, ut og leke

Anonymkode: 5d075...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...