Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Er permittert og underholder 2 barn, 2 skolebarn og et barnehage barn. Dagene går i et, skolearbeid, lek, hobby, påskeverksted, lager middag som et felles prosjekt, pusler, alt mulig finner vi på disse dagene. Så får jeg hør fra min mor at min svigerinne syns det er så trist og tenke på hvor fælt barna mine må ha det. Hvorfor? Jo, siden jeg ikke legger ut bilde på facebook, instagram, snap osv. av hver minste lille ting vi gjør. Dermed betyr det at vi ikke gjør en ting her hjemme. Nesten så det frister å sende henne en bildeserie på melding bare for å vise at man kan gjøre noe, uten å måtte dokumentere det for omverden. 😝 Anonymkode: 0a331...5ed
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Haha! Det var dagens! 😂 Anonymkode: c443f...c61
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Da må du bare svare at det er så trist med alle barna som eksponeres i sosiale medier fordi foreldrene har et desperat behov for å vise frem hvor flinke de er.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 7 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Da må du bare svare at det er så trist med alle barna som eksponeres i sosiale medier fordi foreldrene har et desperat behov for å vise frem hvor flinke de er. Ja, bedre svar det enn å "må" bevise at man ikke sitter i ro hele dagen. Anonymkode: 0a331...5ed
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Da håper jeg din mor lo godt og lenge. Anonymkode: 423ea...6bb
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Barna dine har det nok MYE bedre enn de som blir avbrutt av at mamma må ta bilde hele tiden!! Anonymkode: f3412...bf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå