Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Hei Venninna mi er sur på meg fordi jeg har begynt og date hennes tvillingbror, får har hun alltid sagt at vi passer så godt sammen. Men så som begge er single og har et barn hver på hver vår kant, liker ikke venninna mi dette. Vi har kjent hverandre siden barneskolen er og nå 33 år. jeg giftet meg tidlig og har vert singel i snart 5 år nå, var gift fra jeg var 18 til 27,mens han var gift i 3 år, barnet mitt er snart 12 og hans er 7 år. Eks kona hans som forlot han og han har vert singel i 4 år. Hva tror dere er grunnen til henne reagerer sånn? hu vil ikke snakke med meg og sagt at hun trenger pause frem til mai og gir henne det,men hva hadde dere gjort i samme sitasjon? Anonymkode: 1a39f...620
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Skaden er allerede skjedd, så det vil ikke bli bra om du kutter ham ut i allefall. La tiden gå så skal du se hun mykner opp. Be daten din snakke med søsteren sin. Han kan finne ut hvorfor hun reagerer slik. Anonymkode: 91347...5be
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Skaden er allerede skjedd, så det vil ikke bli bra om du kutter ham ut i allefall. La tiden gå så skal du se hun mykner opp. Be daten din snakke med søsteren sin. Han kan finne ut hvorfor hun reagerer slik. Anonymkode: 91347...5be Nei dumper ikke han. Synes det bare er trist hvis jeg mister henne eller at hun hater meg, hvis jeg og broren hennes blir samboere, som jeg tror vi vil bli etter noen år, trives veldig godt i lag. ja skal la henne være og lar henne være til mai, og det beste er vel at broren ikke nevner meg heller Anonymkode: 1a39f...620
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Jeg hadde syntes det hadde vært skikkelig rart hvis venninnen min ble sammen med broren min. 😫 Det fins tusen andre du kunne blitt sammen med. Veldig rart. Anonymkode: f2a39...1dd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei dumper ikke han. Synes det bare er trist hvis jeg mister henne eller at hun hater meg, hvis jeg og broren hennes blir samboere, som jeg tror vi vil bli etter noen år, trives veldig godt i lag. ja skal la henne være og lar henne være til mai, og det beste er vel at broren ikke nevner meg heller Anonymkode: 1a39f...620 Min venninne ble sammen med broren min, det var litt rart men ble jo fort vant til det, men vi var alle mye yngre og barnløse, så det har kanskje litt å si. Det er ikke godt å si hva hun tenker, men kanskje hun er redd for å miste deg, kanskje det ligger noe helt annet bak som er knyttet til broren, det er ikke godt å si. Anonymkode: 0a9b5...87e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Det er uansett ikke ditt problem at hun har eietrang eller blir sjalu, du må jo bare leve ditt liv. Hun bestemmer ikke hvem hennes søsken eller hennes venner skal ligge med. Anonymkode: 0167f...b24
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #7 Skrevet 3. april 2020 takk for alle svar Ja kan jo være mange grunner. Nei får bare leve og så snakker jeg med henne sikkelig i mai for og få ut hva hun mener Anonymkode: 1a39f...620
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #9 Skrevet 3. april 2020 Hun er kanskje redd for å miste deg som venn dersom det ikke funker mellom deg og broren? Kanskje hun er redd for å bli satt i skvis ved en ev konflikt eller krangel mellom dere, om dere blir et par? Min barndomsvenninne ble sammen med min fetter (vi er som søsken). Jeg syntes det var kjempefint og gøy at vi ble i familie. Hun var jo søsteren jeg ikke fikk biologisk. Men så ble det vanskelig og et stygt brudd mellom dem og jeg ble satt i skvis. Hvem skulle jeg støtte og holde kontakt med? For én ville bli såret uansett. Jeg valgte selvfølgelig fetteren min. Endte med at venninnen min og jeg ikke snakket sammen på over ett år. Var til slutt jeg som sendte sms om at jeg savnet henne og håpet vi kunne ta en prat en dag. Det ble heldigvis tatt godt imot og vi er venner den dag i dag. Men det var en stor sorg da vi ikke snakket sammen. Mulig din venninne tenker på slike eventuelle situasjoner. Anonymkode: 08e75...df8
Anonym bruker Skrevet 3. april 2020 #10 Skrevet 3. april 2020 18 minutes ago, Anonym bruker said: Hun er kanskje redd for å miste deg som venn dersom det ikke funker mellom deg og broren? Kanskje hun er redd for å bli satt i skvis ved en ev konflikt eller krangel mellom dere, om dere blir et par? Min barndomsvenninne ble sammen med min fetter (vi er som søsken). Jeg syntes det var kjempefint og gøy at vi ble i familie. Hun var jo søsteren jeg ikke fikk biologisk. Men så ble det vanskelig og et stygt brudd mellom dem og jeg ble satt i skvis. Hvem skulle jeg støtte og holde kontakt med? For én ville bli såret uansett. Jeg valgte selvfølgelig fetteren min. Endte med at venninnen min og jeg ikke snakket sammen på over ett år. Var til slutt jeg som sendte sms om at jeg savnet henne og håpet vi kunne ta en prat en dag. Det ble heldigvis tatt godt imot og vi er venner den dag i dag. Men det var en stor sorg da vi ikke snakket sammen. Mulig din venninne tenker på slike eventuelle situasjoner. Anonymkode: 08e75...df8 hun kommer ikke til og miste meg, og kommer ikke til og slutte og være vennen hennes. hvis hun frykter det, må jeg jo bare si det i mai. Anonymkode: 1a39f...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå