Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Jeg er den som liker og bruke penger på internett, er 19 så bor sammen med foreldrene mine heh.. jeg betaler de for å bo hjemme over 8000kr mens jeg finner meg en leilighet. Faren min har alltid hatt problemer med min «shopping avhengighet» Og liker og kontrollere over andres økonomi, (litt for mye) vis jeg vil kjøpe meg en sjokolade i butikken, «NEI du trenger ikke det» og til resten av tingene mens han kjøper det han vil, då kan ingen si noe til han. Ellers går han heilt i vinkel. Og truer med og kaste pakkene som kommer i postkassa i søppelet. Anonymkode: b0111...035
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Det er vel fordi han ser at du sløser pengene dine på tull Anonymkode: 79853...b3b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Forstår jeg det rett? Du betaler dem for å bo hjemme, er voksen, tjener penger selv og sparer i tillegg et ok(?) beløp til å kjøpe noe selv. Da synes jeg ikke han kan legge noen føringer på hva du bruker de festende pengene på. Han har så klart rett til å synes du prioriterer feil, men det er allikevel dine penger og du som bestemmer, samme hva han må mene. Anonymkode: 51db6...bf3
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Hvor mye sparer du er vel frågan her?
sug lut Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Barneromper trenger foreldre. Bevis at du er voksen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 Flytt ut da. Pleier få leie en grei leilighet til 8000 kr. Anonymkode: 4d9d0...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå