Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Har søkt om redusert men ikke fått innvilget så for meg passet dette bra. Har medfølelse med dere det ikke passer for så mener ikke gni det inn, jeg ble bare så letta. Dette løser mye for meg og min familie for en stund. Anonymkode: 3891f...590
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Godt det kommer noe godt ut av denne krisa. Anonymkode: 34eaf...b0f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 Kan jeg spørre om hvorfor har du ikke fått innvilget søknad om redusert stilling? Anonymkode: efa01...eac
Anonym bruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan jeg spørre om hvorfor har du ikke fått innvilget søknad om redusert stilling? Anonymkode: efa01...eac Fordi det er bare meg som har denne type stilling der og ledelsen mener den er 100% og de vil ha meg tilgjengelig 7,5 timer hver dag. Jeg mener det bare er 80% og at jeg er villig til å ta de eventuelt resterende prosentene hjemme gratis om det viser seg at jeg går på en smell. Anonymkode: 3891f...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå