Gå til innhold

Kjenner du noen som har løyet på seg corona-virus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ei jeg kjenner har gjort det, bare at det ikke gjelder henne, men sønnen sin. Han har visstnok vært innlagt pga corona. Jeg vet med sikkerhet at dette ikke stemmer. Hadde du giddet å ta det opp hvis du var i min situasjon?

Anonymkode: de88a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Men for en ting å lyge om

Anonymkode: f2e20...830

Ja, dette er drøyt! Men hun er ikke en god venninne, så tør egentlig ikke si så mye, tror jeg 😕 

Anonymkode: de88a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Til hvem har hun løyet om dette?

Anonymkode: 646ab...db0

Veldig mange!

Anonymkode: de88a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mange!

Anonymkode: de88a...f97

Har hun løyet til arb.giver så ville jeg meldt fra om det.

Om hun går rundt og lyver til andre om dette, da ville jeg tatt det som et tegn på at hun umulig kan være psykisk stabil, og jeg hadde tatt en telefon til barnevernet i morgen!

Anonymkode: 646ab...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har hun løyet til arb.giver så ville jeg meldt fra om det.

Om hun går rundt og lyver til andre om dette, da ville jeg tatt det som et tegn på at hun umulig kan være psykisk stabil, og jeg hadde tatt en telefon til barnevernet i morgen!

Anonymkode: 646ab...db0

Det skal jeg tenke på! 

Anonymkode: de88a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, dette er drøyt! Men hun er ikke en god venninne, så tør egentlig ikke si så mye, tror jeg 😕 

Anonymkode: de88a...f97

Hva tenker du skal komme ut av det hvis du sier noe da? Har ikke ungen vært på sykehus i det hele tatt?

Anonymkode: e7de0...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig mange!

Anonymkode: de88a...f97

Deg direkte eller rykter du har hørt? Da kan det jo være de som forteller deg som lyver? Har hun fortalt deg det direkte hadde jeg spurt henne. Har du hørt det av noen hadde jeg avventet for å se om de snakker sant eller om de har vridd på en historie. Kanskje barnet har vært på sykehuset for sjekk, så er historien blitt vridd? Noen elsker jo å sladre. Enig at dette er en merkelig ting å lyve om. Barnet vet vel selv om det har vært innlagt? Kanskje spørre barnet hvordan det går neste gang du ser det 🤒

Anonymkode: cfabc...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skal jeg tenke på! 

Anonymkode: de88a...f97

Jeg ville tatt en telefon til bv, men ikke snakket med henne først, bare for å presisere det.

Det å lyve om noe slikt nå er ikke noe en psykisk stabil person gjør!

(og da forutsetter jeg selvfølgelig at du vet sikkert at hun lyver om dette)

Anonymkode: 646ab...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Deg direkte eller rykter du har hørt? Da kan det jo være de som forteller deg som lyver? Har hun fortalt deg det direkte hadde jeg spurt henne. Har du hørt det av noen hadde jeg avventet for å se om de snakker sant eller om de har vridd på en historie. Kanskje barnet har vært på sykehuset for sjekk, så er historien blitt vridd? Noen elsker jo å sladre. Enig at dette er en merkelig ting å lyve om. Barnet vet vel selv om det har vært innlagt? Kanskje spørre barnet hvordan det går neste gang du ser det 🤒

Anonymkode: cfabc...ee4

Dette. 

Anonymkode: 8d8b1...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ei jeg kjenner har gjort det, bare at det ikke gjelder henne, men sønnen sin. Han har visstnok vært innlagt pga corona. Jeg vet med sikkerhet at dette ikke stemmer. Hadde du giddet å ta det opp hvis du var i min situasjon?

Anonymkode: de88a...f97

da hadde jeg vel sagt at hun må holde seg unna mennesker i minst 3 uker...

Anonymkode: 3cfac...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tatt en telefon til bv, men ikke snakket med henne først, bare for å presisere det.

Det å lyve om noe slikt nå er ikke noe en psykisk stabil person gjør!

(og da forutsetter jeg selvfølgelig at du vet sikkert at hun lyver om dette)

Anonymkode: 646ab...db0

Hva mener du bv skal gjøre? det er ikke ulovlig å lyve til venninner....

Anonymkode: 3cfac...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du bv skal gjøre? det er ikke ulovlig å lyve til venninner....

Anonymkode: 3cfac...531

Nei, kanskje ikke ulovlig, men helt klart ikke psykisk stabilt. Det kan også minne om en diagnose som vil være veldig uheldig for barnet og gå utover dette.

Barnevernet bør på banen og vurdere hvor bekymringsfullt dette er.

Anonymkode: 646ab...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, kanskje ikke ulovlig, men helt klart ikke psykisk stabilt. Det kan også minne om en diagnose som vil være veldig uheldig for barnet og gå utover dette.

Barnevernet bør på banen og vurdere hvor bekymringsfullt dette er.

Anonymkode: 646ab...db0

Barnevernet har da andre å ta seg av som er mye viktigere enn en mor som kanskje har fortalt en skrøne. Vi vet jo ikke om det er gjenfortalt, overdrevet eller om det er førstehånd informasjon

Anonymkode: a3f3d...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er førstehånds informasjon, jeg vet at hun lyver. Det er ikke gjennom andre enn henne at jeg vet det, men jeg har hørt fra andre som også har hørt løgnen fra henne.

Vet ikke om hun er dårlig mor, men det er rimelig rar ting å lyve om.

Jeg vil ikke si hvorfor jeg vet at hun lyver, men jeg vet det 😛 

 

HI

Anonymkode: de88a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ei jeg kjenner har gjort det, bare at det ikke gjelder henne, men sønnen sin. Han har visstnok vært innlagt pga corona. Jeg vet med sikkerhet at dette ikke stemmer. Hadde du giddet å ta det opp hvis du var i min situasjon?

Anonymkode: de88a...f97

Merkelig at de kan det, særlig viss de har en arb giver.

Arb giver blir oppringt av en sykepleier som forteller at test er positiv , og at det må finnes ut hvem denne har jobbet med, slik at de skal i karantene ....

Anonymkode: bfaad...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ei jeg kjenner har gjort det, bare at det ikke gjelder henne, men sønnen sin. Han har visstnok vært innlagt pga corona. Jeg vet med sikkerhet at dette ikke stemmer. Hadde du giddet å ta det opp hvis du var i min situasjon?

Anonymkode: de88a...f97

Hvis du med sikkerhet vet at sønnen har vært innlagt for noe annet enn det hun sier, er det noen som har brutt taushetsplikten sin. Hun kan si at han har vært innlagt for å få amputert et ekstra hode, omhu så vil, det er ingen som har noe med å bekrefte eller avkrefte dette.  

Anonymkode: cee57...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barnevernet har da andre å ta seg av som er mye viktigere enn en mor som kanskje har fortalt en skrøne. Vi vet jo ikke om det er gjenfortalt, overdrevet eller om det er førstehånd informasjon

Anonymkode: a3f3d...676

Når Hi sier hun vet med sikkerhet at dette stemmer, da velger jeg å tro på henne.

Og da er denne morens adferd bekymringsfull og bør meldes fra om.

Anonymkode: 646ab...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare jeg som får litt dårlig følelse og tenker på The Act?

Anonymkode: 8d013...aee

Det tror jeg du må være

Anonymkode: e7de0...02e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare jeg som får litt dårlig følelse og tenker på The Act?

Anonymkode: 8d013...aee

Hehe, det har jeg tenkt flere ganger! Ungene hennes er syke "hele tida", og hun høster mye oppmerksomhet rundt det. Men så er ungene der ofte syke også, så vanskelig å si om det er fakta eller oppspinn.. Akkurat denne saken med corona-virus derimot, det er løgn. Tipper likevel ungen var såpass syk (av noe annet) at ungen trengte hjelp på sykehuset.

 

HI

Anonymkode: de88a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber med korona i disse dager, og ser heller det motsatte..I små steder er det så skambelagt å være de første med korona at folk lyver om at de HAR det. Jeg tror allikevel at de følger smittevernregler

Anonymkode: 8517e...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda, men venter på det. Har en barndomsvenninne, som sliter veldig heftig psykisk. Sist hun ble innlagt, var det fordi hun erklærte krig mot avisene og potteplantene sine i huset. De konspirerte mot henne, spionerte og planla et angrep. Vi oppdaget det ved at alle planetene sto på trappa. Når vi spurte hvorfor kom hele reglen og vi skjønnte at nå måtte vi få tak i hjelp. 

Hun har flere ganger løyet på seg dødelige sykdommer, som hun plutselig ble frisk av osv osv osv osv. Nå har vi fått smitte her i kommunen, så nå venter jeg bare på at hun skal fortelle at hun er smittet.

Ja, hun har barn, men heldigvis er eksen 100% oppegående og har hovedansvaret for dem. Hun får se dem under oppsyn. 

Anonymkode: aa005...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, ikke enda, men venter på det. Har en barndomsvenninne, som sliter veldig heftig psykisk. Sist hun ble innlagt, var det fordi hun erklærte krig mot avisene og potteplantene sine i huset. De konspirerte mot henne, spionerte og planla et angrep. Vi oppdaget det ved at alle planetene sto på trappa. Når vi spurte hvorfor kom hele reglen og vi skjønnte at nå måtte vi få tak i hjelp. 

Hun har flere ganger løyet på seg dødelige sykdommer, som hun plutselig ble frisk av osv osv osv osv. Nå har vi fått smitte her i kommunen, så nå venter jeg bare på at hun skal fortelle at hun er smittet.

Ja, hun har barn, men heldigvis er eksen 100% oppegående og har hovedansvaret for dem. Hun får se dem under oppsyn. 

Anonymkode: aa005...23f

Oi, hun høres veldig syk ut :o Og godt er det at eksen har hovedansvar, og hun samvær med tilsyn!

Anonymkode: de88a...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...