Gå til innhold

Til deg som er "Den andre kvinnen"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alltid når jeg leser om "den andre kvinnen", trekkes det frem at mannen bare lurer og misbruker henne, at han aldri skiller seg, og alt det negative han sier om kona bare er løgn. 

Om min mann hadde vært utro, ville evt negative historier om sur kone som nekter sex, være sanne. Han ville nok også ønske skilsmisse om han ble forelska. 

Jeg elsker ikke mannen lengre, men velger å bli pga barna. Jeg venter til de blir store før jeg bryter ut. Jeg utstår ikke mannen, ønsker ikke sex eller nærhet,  han irriterer meg med alt han gjør, og av og til ønsker jeg at han finner noen andre. Da ville jeg slippe å ta valget om å bryte!

Gresset er noen ganger faktisk grønnere på andre siden gjerdet, og alle gifte blir ikke i ekteskapet og lyver om at de lever i et dødt ekteskap. 

Så det KAN faktisk være sant, alt det den gifte mannen forteller deg. Og noen ganger kan det være greit å satse, også om han for øyeblikket er opptatt!

Anonymkode: fb8e7...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør gjøre både deg selv, mannen din og barna dine den tjenesten å bryte ut av dette ekteskapet. Rett og slett. 

Anonymkode: 0a786...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et merkelig innlegg? Hva vil du frem til? At flere skal satse på gifte menn🤔

Anonymkode: 54d6c...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den andre kvinnen. Men du misforstår om du tenker at alle ønsker mannen og blir såret og avvist når han vil bli hos kona. Jeg er den andre nettopp fordi jeg vil slippe å være «den ene». Liker friheten og ingen forpliktelser. Så behold mannen din, hi 😊

Anonymkode: 3265e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er den andre kvinnen. Men du misforstår om du tenker at alle ønsker mannen og blir såret og avvist når han vil bli hos kona. Jeg er den andre nettopp fordi jeg vil slippe å være «den ene». Liker friheten og ingen forpliktelser. Så behold mannen din, hi 😊

Anonymkode: 3265e...492

Så du går bevisst etter gifte menn? Er det mulig? 

Anonymkode: ff898...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik var det her. Jeg er "Den andre kvinnen" og i dag er vi godt gift og veldig lykkelige. Forholdet han var i var dødt, ingen følelser, de var aldri sammen de to og fant på ting sammen, hun var ganske fæl og kontrollerende og brukte han kun som en slave som skulle gjøre ting for henne. Hun var ufin og frekk, også ute blant andre. Så han var helt ferdig med henne, men det var vanskelig å gå fordi hun ikke ønsket det. Hun var som sagt kontrollerende og nektet han rett å slett å gjøre det slutt. Så det var mye greier der en stund, også etter at bruddet var gjennomført, helt frem til vi giftet oss holdt hun på med trusler og bønner. 

Jeg vet at min mann er trofast, det sies jo ofte "en gang utro, alltid utro", men dette gjelder ikke alle. Folk må jo skjønne at ting kan skje, folk og forhold forandrer seg osv. 

Anonymkode: 7a84e...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg utstår ikke mannen, ønsker ikke sex eller nærhet,  han irriterer meg med alt han gjør, og av og til ønsker jeg at han finner noen andre. Da ville jeg slippe å ta valget om å bryte!

Du er jo slem. 

Og tro meg, barna MERKER at de lever i en giftig atmosfære.

Anonymkode: cb99f...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil du egentlig med innlegget ditt, Hi?

Anonymkode: ea8f5...0ce

Balansere folks fordommer, antakelig?

Anonymkode: cb99f...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alltid når jeg leser om "den andre kvinnen", trekkes det frem at mannen bare lurer og misbruker henne, at han aldri skiller seg, og alt det negative han sier om kona bare er løgn. 

Om min mann hadde vært utro, ville evt negative historier om sur kone som nekter sex, være sanne. Han ville nok også ønske skilsmisse om han ble forelska. 

Jeg elsker ikke mannen lengre, men velger å bli pga barna. Jeg venter til de blir store før jeg bryter ut. Jeg utstår ikke mannen, ønsker ikke sex eller nærhet,  han irriterer meg med alt han gjør, og av og til ønsker jeg at han finner noen andre. Da ville jeg slippe å ta valget om å bryte!

Gresset er noen ganger faktisk grønnere på andre siden gjerdet, og alle gifte blir ikke i ekteskapet og lyver om at de lever i et dødt ekteskap. 

Så det KAN faktisk være sant, alt det den gifte mannen forteller deg. Og noen ganger kan det være greit å satse, også om han for øyeblikket er opptatt!

Anonymkode: fb8e7...3f9

Du blir på grunn av barna, men du vet vel at du ødelegger barna dine ved å bli? Du gjør ikke ungene en tjeneste. Barna merker at noe ikke stemmer hjemme VELDIG godt og hva er det du egentlig ønsker å lære barna dine? At avstand er sunt i et forhold? At det ikke er normalt å vise kjærlighet ovenfor partneren sin? 

Barna merker jo at det ikke er genuin kjærlighet og lykke mellom dere og da går de bevisst å finner seg kalde partnere som ikke viser tydelig sine følelser og kjærlighet. Som er innelukket. De lærer aldri noe som helst om sunne og ekte forhold. Du og mannen setter et eksempel på parforhold for barna deres og et dårlig forhold er det de blir å gå etter og sette seg til ro med. Du gjør ikke barna en tjeneste og jeg syns synd på de og barna dine. 

Anonymkode: 3cdfc...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du blir på grunn av barna, men du vet vel at du ødelegger barna dine ved å bli? Du gjør ikke ungene en tjeneste. Barna merker at noe ikke stemmer hjemme VELDIG godt og hva er det du egentlig ønsker å lære barna dine? At avstand er sunt i et forhold? At det ikke er normalt å vise kjærlighet ovenfor partneren sin? 

Barna merker jo at det ikke er genuin kjærlighet og lykke mellom dere og da går de bevisst å finner seg kalde partnere som ikke viser tydelig sine følelser og kjærlighet. Som er innelukket. De lærer aldri noe som helst om sunne og ekte forhold. Du og mannen setter et eksempel på parforhold for barna deres og et dårlig forhold er det de blir å gå etter og sette seg til ro med. Du gjør ikke barna en tjeneste og jeg syns synd på de og barna dine. 

Anonymkode: 3cdfc...ada

Der tror jeg mange tar grundig feil. Evt bruker disse argumenter for å ha go samvittighet for å bryte. De fleste barn ønsker at familien er sammen, og bryr seg overhode ikke om foreldrene er "lykkelige" i ekteskapet. Barna driver stort sett i dette, de ønsker den vanlige hverdagen med foreldrene sammen. Barn er egoister i utgangspunktet! 

Jeg snakker da ikke om voldelige forhold, krangling eller den slags.

Anonymkode: fb8e7...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært «den andre» i et forhold hvor jeg ikke ønska annet. Han hadde det «greit nok» hjemme, men med lite sex. Han løy ikke om det, han var ærlig på at han ikke kom til å gå fra henne. 
 

nå har jeg møtt en annen. Visste ikke at han hadde dame nettopp fordi det var dødt og han ville ut av forholdet. Det var over før jeg kom inn i bilde. Han er villig til å gå fra henne for min del, han elsker meg og vil bare ha meg. Jeg har sagt nei til det, at han ikke får lov å gå fra henne pga meg. Det må isåfall være fordi han selv vil pga dems relasjon og ikke vår. 
 

så nei. Alle lyver ikke. 

Anonymkode: 13df0...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...