Gå til innhold

Hun virket litt irritert


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som sliter litt psykisk.. Hun sendte melding i dag og spurte om jeg kunne stikke innom. Vanligvis sier jeg nei til alt sånt nå, men jeg vet at hun er langt nede så jeg sa ja. Jeg sa at vi får sitte med 2 meters avstand. Jeg skal sitte ved spisebord og du på sofa sa hun.  Var vel litt overdrevent 😃 Når jeg kom ville hun gi meg en klem. Jeg trakk meg tilbake. Er du ikke litt hysterisk nå sa hun. Jeg mener at jeg ikke er det? Hva mener du?  

Anonymkode: 5ea4e...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er vel en av disse bekreftelsessyke folkene da, som skal se om andre synes hun er verdt å ofre liv og helse for.

Skikkelig egoistisk av henne. 

Anonymkode: 301cf...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke hysterisk. Hun har ikke forstått hensikten med å holde avstand.

Men jeg kan gjerne tro at hun trenger en klem nå som hun sliter og alt som foregår. Så jeg vil tro at hun for å få den kontakten så var hun villig til å ta sjansen. Jeg kan forstå det, men jeg hadde ikke gått med på det likevel nå.

Anonymkode: ddf3b...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg. Jeg hadde nok ikke reist på besøk heller, selv om jeg ikke er hysterisk av meg rundt dette. Jeg sier nei til alt. Jeg har en jobb der jeg er i nærheten av mange mennesker, så utover dette vil jeg ikke være med andre enn mine unger. 

Anonymkode: cfcb0...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt av denne venninnen din. Mange som trenger en klem i disse dager, kanskje spesielt de som sliter psykisk ❤️ Er helt enig at du ikke skal klemme, ta vare på helsa di. Men støtt henne så mye som du orker på telefon ❤️

Anonymkode: 76285...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars vennine som har deg som venn! Hadde du vært en god venn så hadde du selvsagt klemmet en god vennine når hun trenger det! Du må slutte å behandle vennene dine som om de har pest!!

Anonymkode: 485f8...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars vennine som har deg som venn! Hadde du vært en god venn så hadde du selvsagt klemmet en god vennine når hun trenger det! Du må slutte å behandle vennene dine som om de har pest!!

Anonymkode: 485f8...edc

Burde ikke du ha lagt deg, du som har elleve små?

Anonymkode: 2f0be...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ei venninne som sliter litt psykisk.. Hun sendte melding i dag og spurte om jeg kunne stikke innom. Vanligvis sier jeg nei til alt sånt nå, men jeg vet at hun er langt nede så jeg sa ja. Jeg sa at vi får sitte med 2 meters avstand. Jeg skal sitte ved spisebord og du på sofa sa hun.  Var vel litt overdrevent 😃 Når jeg kom ville hun gi meg en klem. Jeg trakk meg tilbake. Er du ikke litt hysterisk nå sa hun. Jeg mener at jeg ikke er det? Hva mener du?  

Anonymkode: 5ea4e...93f

Du får bare be om respekt for at du ikke vil ha klem. Det er et personlig valg, både nå under lockdown, og ellers i livet.

Anonymkode: 025a8...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...