Gå til innhold

Hva skal dere finne på i påsken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke den loven holder vann i retten uansett. Og særlig ikke i forhold til sekundærbolig som ikke er nevnt engang. Man kan ikke inkludere sekundærbolig fordi det vil berøre en del skogeiendom etc. 

Vi har også sekundærbolig og reiser nok dit, men jeg synes sladrende naboer er litt pes. 

Anonymkode: 9cfb0...ac0

Nei, den loven der holder ikke. Det verste er nok koronapolitiet/sladrende naboer ja. Noen må alltid bry seg og skjønner ikke at det går an å "bryte" loven og likevel ta hensyn.  

De kunne fint inkludert sekundærbolig som til daglig benyttes som fritidsbolig slik at det ikke går ut over pendlere og studenter. Den forskriften fremstår som amatørmessig slurv. 

Anonymkode: 63e8e...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal gjøre det samme som vi har gjort de siste ukene... God mat, se filmer og ha mye sex... 

Anonymkode: f621b...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva har du i den skattekista? 

Anonymkode: 3e2e6...76a

Sjokoladepenger. Tegnesaker. Sprettball. Ballonger. Falske krystaller. Litt sjørøverskatt og litt aktivitetsting. Har små barn så de synes dette er sannsynlig at kan skje. 😂😂😂 Hadde ikke funka på en på ti kanskje. 

Anonymkode: ac84a...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne påska skal jeg jobbe med å være positiv:danser:,- i det minste utad,- også får jeg krysse fingre og tær for at det "smitter innover"....

Vi er på mange måter privilegerte hjemme hos oss mtp hvordan vi har blitt berørt av det som skjer nå,- men mitt hode klarer ikke å få inn gjennom den jævla tette pappen rundt at vi er det,- og krisemaksimerer og fokuserer KUN på det negative vi faktisk merker. Selv om det er lite og uten betydning på sikt. Om man bare kunne styrt hva man føler og tenker ved å trykke på en knapp da gitt..... Jeg vet mange som VIRKELIG sliter og har det ille nå, men klarer ikke bli oppmuntret av det,- snarere tvert mot, jeg blir bare enda mer trist og lei meg av å tenke på disse sjelen som hverken vi eller andre kan hjelpe pr.d.d....

 

Så denne påska skal jeg spille skuespill,- jeg skal være superpositiv mamma hver dag, ikke være sur for at ingen rydder etter seg når de har laget seg noe å spise, eller ikke tar med rene klær fra vaskerom til soverom (ting som gjøres av alle når vi er på ferie,- men IKKE i hjemmet!!), ikke hentet ved eller gått ut med søpla (igjen, dette gjøres ved behov,- av ALLE når vi er BORTE på ferie,- hjemme MÅ jeg mase)....   Også skal alle få ei super påske,-utad... Så får jeg ta smellen etterpå såfremt været ikke blir såpass at jeg får 4-5 løpeturer på et par timer der jeg kan slippe ut damp, gråte litt og bli så sliten at alt det negative ikke får energi til å ekspandere oppi hjernen....

 

Men ellers er jeg kjent ei positiv dame,- med ståpå-vilje og kjent for å løse problem på strak arm.....;)

 

Anonymkode: fcdd8...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...