Gå til innhold

Barnehageklær nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Før alt stengte ned, hadde jeg planer om å følge med på salg og kjøpe diverse nytt til barnehagebarnet mitt. Ny vårdress, ekstra sett regntøy, overgangssko, kanskje. Men nå, er det noen vits? Vi trenger jo ikke alt det der før barnehagene starter opp igjen før til høsten, tidligst. På den annen side vil jeg jo gjerne støtte butikkene så de ikke går konkurs, og for alt jeg vet blir alt dyrere til høsten pga. kronekursen.

Hva gjør folk?

Anonymkode: 9544a...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Før alt stengte ned, hadde jeg planer om å følge med på salg og kjøpe diverse nytt til barnehagebarnet mitt. Ny vårdress, ekstra sett regntøy, overgangssko, kanskje. Men nå, er det noen vits? Vi trenger jo ikke alt det der før barnehagene starter opp igjen før til høsten, tidligst. På den annen side vil jeg jo gjerne støtte butikkene så de ikke går konkurs, og for alt jeg vet blir alt dyrere til høsten pga. kronekursen.

Hva gjør folk?

Anonymkode: 9544a...d85

Tuller du? Du trenger jo det samme utstyret hjemme, håper jeg. Jeg har akkurat kjøpt dress og sko til min. Uansett tror jeg de skal i barnehagen før det blir sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Leverpostei skrev:

Tuller du? Du trenger jo det samme utstyret hjemme, håper jeg. Jeg har akkurat kjøpt dress og sko til min. Uansett tror jeg de skal i barnehagen før det blir sommer. 

Nei, det gjør jeg ikke. Definitivt ikke to sett regntøy, og dress er ikke noe vi har brukt mye hjemme, akkurat. Har en arvet overtrekksbukse, og det holder til hjemmebruk.

Anonymkode: 9544a...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det gjør jeg ikke. Definitivt ikke to sett regntøy, og dress er ikke noe vi har brukt mye hjemme, akkurat. Har en arvet overtrekksbukse, og det holder til hjemmebruk.

Anonymkode: 9544a...d85

Er dere ikke ute, da? Mitt barnehagebarn er ute flere timer, og stort sett flere ganger, hver dag. Hun trenger akkurat det samme tøyet hjemme som i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ute, men tenger jo ikke parkdress akkurat for å leke rett utenfor huset? Og slett ikke flere sett skiftetøy.

Vi bor hverken på vestlandet eller i nord Norge, men et lite værhardt sted langt fra villmark. Burde kanskje ha nevnt det i hovedinnlegget. Ser ingen unger i gata her med parkdress, bortsett fra de helt små som fortsatt går med vintertøy.

Anonymkode: 9544a...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper todelt skallsett til straks 5-åring. 

Ekstra regntøy kjøper jeg alltid brukt

Anonymkode: 6bb1f...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg er litt overrasket over at ingen andre her ser ut til å tenke over dette. Da er kanskje ikke barnebutikkene i fult så stor knipe som jeg hadde trodd, og det er jo positivt.

Anonymkode: 9544a...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det snø igjen så vi har vinterklær fremme ennå. Men har alltid to sett med regnklær i tilfelle det fra bhg ikke blir tørt til dagen etter. 

Anonymkode: 6c09b...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bruk for det samme hjemme som i barnehage her. Men så er vi mye på tur i fjellet og ved sjøen. 
Kjøper yttertøy kun pent brukt på Finn, jeg. Hatt det som utfordring et års tid nå, og er superfornøyd med alt jeg har kjøpt, både til meg og barna!

Anonymkode: 09a97...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trenger påfyll til høsten er det jo lurt å kjøpe det på salg nå? 

Jeg skjønner ikke helt hva du spør om?

Anonymkode: 0283e...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...