Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Jeg synes det er så vanskelig å finne gode filmer - med mindre man søker opp en spesifikk tittel. Er derfor på jakt etter tips til gode filmer jeg kan se med mannen. Vi er ganske «altetende», så liker både krim, drama, dokumentarer osv. Hjelp😅 Anonymkode: f59d6...37d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Lost girls Gone girl safe haven berfore i fall the book of Henry de synes jeg er veldig bra de var på netflix for en uke siden,men de bytter jo ut av og il Anonymkode: 5c649...7b0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 The stranger Lost girls Anonymkode: 6f03a...3ff
Elizabeth Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 Finn en sjanger du liker. Finn noen filmer som du anser som bra. Gå inn på imdb.com for å se scoren. Er den over 7.0⭐ er den høyst sannsynlig verd å se.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 Wonder er nydelig 😊 De Urørlige er fantastisk!! (Du glemmer at den er fransk innenfor 5 minutter) Utrolig morsom og rørende. En mann ved navn Ove, er også helt herlig! Anonymkode: 11944...245
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 Tusen takk for gode tips. Wonder har jeg faktisk sett - sammen med ungene:) Anonymkode: f59d6...37d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Wonder er nydelig 😊 De Urørlige er fantastisk!! (Du glemmer at den er fransk innenfor 5 minutter) Utrolig morsom og rørende. En mann ved navn Ove, er også helt herlig! Anonymkode: 11944...245 Må bare le av «du glemmer at den er fransk». For det blir jo aldri laget noen bra franske filmer, eller? Men enig at den er veldig fin, ungene mine holdt på le seg i hjel, jeg også. Anonymkode: 210ea...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå