Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #1 Skrevet 1. april 2020 Jeg er altså 39 år og fått min første antydning til den første visdomstannen. Dette i overkjeven. Den er såvidt kommet frem og den vokser i rykk og napp. Gir ingen komplikasjoner og det er plass til den. På andre siden i overkjeven har jeg nå fått smerter. Gjør vondt i kinnet på en måte og beinet der. Jekslene der er ikke vonde men mer ømme og noen ganger er det vondt om jeg banker borti dem med neglen liksom. Ikke vondt å spise eller noe i tennene. Er en slags bankende følelse i kinnbeinet og press på tennene. Jeg har aldri hatt hull så vet ikke om det kan være det. Ville ikke selve tannen vært vond da? Og alle jeksene på den siden kjennes press på og merkelige. Kan det være at en visdomstann er på tur på den siden også og lager så mye krøll før den "lander" på plass? Normalt sett ville jeg jo dratt til tannlege:/ . Anonymkode: 4381a...6a2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 Du er ikke forkjølet og har fått bihulebetennelse? Sånt kan gi ille vondt i jekslene. Anonymkode: b2b0d...c6e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #3 Skrevet 1. april 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er ikke forkjølet og har fått bihulebetennelse? Sånt kan gi ille vondt i jekslene. Anonymkode: b2b0d...c6e Var ferdig med pencillin kur igår pga bihule og lungebetennelse. Er mye bedre men disse smertene har ikke gitt seg. Er plaget med bihulebetennelse et par ganger i året men aldri hatt slike smerter. Anonymkode: 4381a...6a2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var ferdig med pencillin kur igår pga bihule og lungebetennelse. Er mye bedre men disse smertene har ikke gitt seg. Er plaget med bihulebetennelse et par ganger i året men aldri hatt slike smerter. Anonymkode: 4381a...6a2 Jeg hadde aldri opplevd sånne smerter heller før jeg trodde jeg måtte trekke 3 jeksler for å få kommer meg på ferie. Det var da en skikkelig bihulebetennelse. Om du venter noen dager nå etter kuren og ser om ikke det gir seg med smertene? Masse god bedring. Anonymkode: b2b0d...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå