Gå til innhold

Forelskelse i koronaens tid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg altså plutselig blitt så forelsket. Det MÅ være det, men jeg kan ikke forstå det. Gamle kjerringa!! (er langt oppi førtiåra).
 En mann jeg har truffet innimellom det siste året, på dater (et glass vin, en konsert, en matbit, kino, kaffe, osv.) Har likt ham så utrolig godt hele tiden, men ikke følt fysisk tiltrekning.
Så det har aldri vært fysisk kontakt mellom oss, og han har heller ikke prøvd på det. Han har vel lest signalene  mine, og jeg har også vært i tvil om han har vært veldig interessert i meg, men vi vil jo stadig møtes igjen og snakker om ting vi skal gjøre sammen.
Så hadde vi en dag sammen i helgen, utendørs og på god avstand. Og nå, etter den kjempefine dagen....tenker på ham HELE tiden...Har lastet ned bilde av ham på mobilen som jeg hele tiden ser på (utrolig barnslig!) .

Og jeg har bare så lyst til å være mer med ham...være med ham hele tiden....bli kjæreste.

Kan det være koronaen som har fått det til å klikke for meg, mon tro? Det å vite at jeg ikke KAN være nær ham og usikkerheten i hele situasjonen som gir en lengsel etter trygghet, og siden det nå er han som var rett foran øynene mine, så  kastet jeg all denne kjærlighetslengselen på ham?

Hmm....
Skal sende ham en melding snart...hihi...

Andre som har opplevd plutselige endringer i amorøsiteten i disse dagene?

Anonymkode: 3978a...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er vel nesten der, bare at det for meg skjedde rett før koronaen. Vi er omtrent samme alder også. Rakk akkurat å avtale første date med han jeg liker, men den ble aldri noe av pga. det som skjedde, som førte til store endringer i jobben hans og masse, masse ekstraarbeid på ham, jobber stort sett syv dager i uken nå.

Så foreløpig har vi ikke møttes for noen date (kjenner hverandre litt fra før, da).

Men ja, jeg føler jeg nesten går ut av mitt gode skinn om dagen - men det gjorde jeg forsåvidt også rett før koronaen ;)

Hadde det ikke vært for at jeg følte det slik også før koronaen så hadde jeg sikkert tenkt samme tanker som du nå gjør. På den andre siden tror jeg at slike større hendelser kan få en til å se andre klarere også, så kanskje det er det som skjer med deg? Jeg ser at jeg har fått bekreftet klarere flere av sidene til han jeg liker etter det som har skjedd, selv om vi ikke har kommet noe lenger. Det er gode sider ved hans person som er kommet enda tydeligere frem nå som det er krise på flere områder.

Håper det vil ordne seg for oss begge to når hverdagen blir litt mer normal :wub:

Anonymkode: 87b27...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er vel nesten der, bare at det for meg skjedde rett før koronaen. Vi er omtrent samme alder også. Rakk akkurat å avtale første date med han jeg liker, men den ble aldri noe av pga. det som skjedde, som førte til store endringer i jobben hans og masse, masse ekstraarbeid på ham, jobber stort sett syv dager i uken nå.

Så foreløpig har vi ikke møttes for noen date (kjenner hverandre litt fra før, da).

Men ja, jeg føler jeg nesten går ut av mitt gode skinn om dagen - men det gjorde jeg forsåvidt også rett før koronaen ;)

Hadde det ikke vært for at jeg følte det slik også før koronaen så hadde jeg sikkert tenkt samme tanker som du nå gjør. På den andre siden tror jeg at slike større hendelser kan få en til å se andre klarere også, så kanskje det er det som skjer med deg? Jeg ser at jeg har fått bekreftet klarere flere av sidene til han jeg liker etter det som har skjedd, selv om vi ikke har kommet noe lenger. Det er gode sider ved hans person som er kommet enda tydeligere frem nå som det er krise på flere områder.

Håper det vil ordne seg for oss begge to når hverdagen blir litt mer normal :wub:

Anonymkode: 87b27...8a3

Så koselig 🙂 Håper det ordner seg for dere også. Kanskje dere kan møtes på en ute-date hvis han får tid en dag? Gå en tur med god avstand? Det var det vi gjorde sist helg og det frister veldig til gjentakelse. 

Anonymkode: 3978a...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så koselig 🙂 Håper det ordner seg for dere også. Kanskje dere kan møtes på en ute-date hvis han får tid en dag? Gå en tur med god avstand? Det var det vi gjorde sist helg og det frister veldig til gjentakelse. 

Anonymkode: 3978a...572

Det er det jeg håper på også, men holder en litt lav profil nå fordi jeg vet han jobber så veldig mye. Noe tid til overs vil jeg tro går til barn, noe jeg synes er helt riktig også. Har sett at han har vært veldig sliten i det siste.     Så jeg forsøker å være tålmodig............... det er jo det man er best på når man er forelsket ;) *ironi*

Håper vi får til å møtes en dag snart. Men en del av meg tenker at det kanskje er greit å vente litt også, for jeg ser for meg at det ville vært veldig vanskelig å holde seg langt nok unna hverandre ;) Joda, vi hadde greid det, ganske ansvarlige begge to. Men han er i yrke med høy risiko for smitte og jeg i risikosone, så det bremser nok også litt nå.

Men du er jo kommet lenger, så jeg ville møtt ham igjen og forsøkt å snakke med ham, si at du føler kontakten deres har endret seg i det siste, at du blir glad av å tenke å ham, og se hvordan han responderer. Det virker jo som om din er tålmodig, at han kanskje har ventet på at du skulle bli klar for noe mer?

Tenk hvor deilig det blir når man igjen kan gi en spontan klem, være nær hverandre, bare holde i en hånd :)

 

Anonymkode: 87b27...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er det jeg håper på også, men holder en litt lav profil nå fordi jeg vet han jobber så veldig mye. Noe tid til overs vil jeg tro går til barn, noe jeg synes er helt riktig også. Har sett at han har vært veldig sliten i det siste.     Så jeg forsøker å være tålmodig............... det er jo det man er best på når man er forelsket ;) *ironi*

Håper vi får til å møtes en dag snart. Men en del av meg tenker at det kanskje er greit å vente litt også, for jeg ser for meg at det ville vært veldig vanskelig å holde seg langt nok unna hverandre ;) Joda, vi hadde greid det, ganske ansvarlige begge to. Men han er i yrke med høy risiko for smitte og jeg i risikosone, så det bremser nok også litt nå.

Men du er jo kommet lenger, så jeg ville møtt ham igjen og forsøkt å snakke med ham, si at du føler kontakten deres har endret seg i det siste, at du blir glad av å tenke å ham, og se hvordan han responderer. Det virker jo som om din er tålmodig, at han kanskje har ventet på at du skulle bli klar for noe mer?

Tenk hvor deilig det blir når man igjen kan gi en spontan klem, være nær hverandre, bare holde i en hånd :)

 

Anonymkode: 87b27...8a3

Det er nesten noe av det jeg ser mest frem til når krisen er over. Håper jeg får anledning til å være nær ham da...

Anonymkode: 3978a...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 13.13, Anonym bruker skrev:

Det er det jeg håper på også, men holder en litt lav profil nå fordi jeg vet han jobber så veldig mye. Noe tid til overs vil jeg tro går til barn, noe jeg synes er helt riktig også. Har sett at han har vært veldig sliten i det siste.     Så jeg forsøker å være tålmodig............... det er jo det man er best på når man er forelsket ;) *ironi*

Håper vi får til å møtes en dag snart. Men en del av meg tenker at det kanskje er greit å vente litt også, for jeg ser for meg at det ville vært veldig vanskelig å holde seg langt nok unna hverandre ;) Joda, vi hadde greid det, ganske ansvarlige begge to. Men han er i yrke med høy risiko for smitte og jeg i risikosone, så det bremser nok også litt nå.

Men du er jo kommet lenger, så jeg ville møtt ham igjen og forsøkt å snakke med ham, si at du føler kontakten deres har endret seg i det siste, at du blir glad av å tenke å ham, og se hvordan han responderer. Det virker jo som om din er tålmodig, at han kanskje har ventet på at du skulle bli klar for noe mer?

Tenk hvor deilig det blir når man igjen kan gi en spontan klem, være nær hverandre, bare holde i en hånd :)

 

Anonymkode: 87b27...8a3

Hei, har du fått møtt ham? Jeg har møtt "min" en gang siden dette innlegget, men har ikke turd å si noe. Han har også veldig mye å gjøre nå når det er pandemi, så jeg vil ikke mase for mye eller presse meg på heller.

hi

Anonymkode: 3978a...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...