Gå til innhold

Trygt å handle fra McDonalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I DISSE KORONATIDER? :)

Anonymkode: 34a28...6ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe verre enn andre take out?

Anonymkode: 4d3bf...c32

Skrevet

Det er sikkert ikke farligere enn å handle andre steder, men hvis jeg først skulle få Korona, skulle det i hvert fall ikke vært fordi jeg ikke kunne klare meg uten mat fra McDonalds 😄 😄  

Skrevet
2 minutter siden, hysterika skrev:

Det er sikkert ikke farligere enn å handle andre steder, men hvis jeg først skulle få Korona, skulle det i hvert fall ikke vært fordi jeg ikke kunne klare meg uten mat fra McDonalds 😄 😄  

Bare le du, men jeg kan ikke spise annet enn poteter og kjøtt nesten så McDonalds er faktisk en variasjon jeg unner meg innimellom :)

Vet ikke hva deres hemmelige oppskrift er; baker jeg hamburgerbrød selv blir jeg gørrdårlig... :o

Skrevet

Kjøpt mat der to ganger, er like frisk... 

Anonymkode: d2fa3...f44

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare le du, men jeg kan ikke spise annet enn poteter og kjøtt nesten så McDonalds er faktisk en variasjon jeg unner meg innimellom :)

Vet ikke hva deres hemmelige oppskrift er; baker jeg hamburgerbrød selv blir jeg gørrdårlig... :o

Det er den minst troverdige allergien jeg har hørt.

Anonymkode: 0bc4a...7c4

Skrevet

Er det en gang det er trygt å handle på mækkærn med tanke på hygiene, så må det vel være nå 😬

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk svarer på spørsmål som ikke er stilt. 

Jeg har bestilt to gange fra McDonald’s de siste to ukene, og det har gått helt fint. Men ingen kan spise der inne, og de har ekstra fokus på rengjøring.

Anonymkode: b5619...79e

Skrevet

Ungene hadde så lyst på McD på mandag, så da ble det det. Vi voksne fikk sushi.

Anonymkode: dad49...9ba

Skrevet

Det er jo ingen som kan si at det er trygt å handle der eller noe annet sted, men det er vel ikke noe mindre trygt enn andre steder vil jeg tro

Anonymkode: 08e19...c4b

Skrevet
1 time siden, Sjusak skrev:

Er det en gang det er trygt å handle på mækkærn med tanke på hygiene, så må det vel være nå 😬

Hva tenker du på da?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du på da?

At det vel er noe varierende gjennomføring av hygiene der, både vask, skadedyr og opplæring 😅 McD har vært stengt noen ganger her pga skadedyr/renhold blant annet... men akkurat nå tenker jeg de har god kontroll og renhold

Anonymkode: 13dff...b8c

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At det vel er noe varierende gjennomføring av hygiene der, både vask, skadedyr og opplæring 😅 McD har vært stengt noen ganger her pga skadedyr/renhold blant annet... men akkurat nå tenker jeg de har god kontroll og renhold

Anonymkode: 13dff...b8c

Oi, såpass ja. Det tror jeg den aldri har vært her jeg bor.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er den minst troverdige allergien jeg har hørt.

Anonymkode: 0bc4a...7c4

Tror du reaksjonene bryr seg om hva du mener? 😉 Det kan være alt fra hvordan deigen gjæres til hva gjæren lever av før den brukes.

Værsågod.

Skrevet
4 hours ago, Anonym bruker said:

I DISSE KORONATIDER? :)

Ja, jeg bestiller take away som før, det smitter ikke gjennom mat,men er ikke inne på steder, kun hjem på døra

Anonymkode: 32f4e...550

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...