Gå til innhold

Synes du synd på Stordalen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får bare ikke helt taket på hvem han er. Om han er et raust, kunstnerisk geni eller en falsk påfugl.

Anonymkode: 93f37...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. De ser jo at livsverket sitt henger i en tynn tråd. Hvorfor skulle jeg ikke ha like mye medfølelse med dem som jeg har med andre?

Anonymkode: 4ab2a...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg synes synd på en bekjent av meg, som jeg liker godt. Hun har det forrige året jobbet beinhardt, spart hvert ledige øre, og endelig oppnådd målet om å få åpnet sin egen kafé. Nå står hun i fare for å miste både drømmen, livsverket, hus og hjem. Stordalen er som katta. 

Anonymkode: 65cfb...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fordi de taper mange pe ger, men jeg synes synd på dem for å måtte permitere å si opp mange mennesker. Som leder føler man gjerne et stort ansvarfor dine ansatte. Det er tøft nå.

Anonymkode: cd06f...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njei, jeg synes i alle fall mye mer synd på arbeidstakerne hans. 

Anonymkode: f9f8e...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han har jo likevel til salt i maten. Men det ER tragisk for alle arbeidstakere om disse store selskapene går konkurs, for ikke å snakke om for Norge. Vi er et lite land og vi må være takknemlig for alle arbeidsplasser dette landet har. 

Anonymkode: 58f37...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg synes synd på en bekjent av meg, som jeg liker godt. Hun har det forrige året jobbet beinhardt, spart hvert ledige øre, og endelig oppnådd målet om å få åpnet sin egen kafé. Nå står hun i fare for å miste både drømmen, livsverket, hus og hjem. Stordalen er som katta. 

Anonymkode: 65cfb...e92

Det er så utrolig trist med de historiene❤️

Anonymkode: 18212...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer seg, men er jo trist med alle de som eventuelt mister jobbene sine. 

Anonymkode: 18212...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke synd på han iforhold til hans personlige økonomi og liv, men syns det er veldig leit iforhold til hans jobb. For han personlig er det ikke noen stor sak om jobben hans går under, men han jobber knall hardt for at andre skal ha en jobb. Ringvirkningene om hans jobb går under blir ganske store ikke bare for de ansaette på hotellene, men matlevrandører, snekkere, elektrikere, malere, blomsterhandlere osv lista er veldig lang. Så jeg håper virkelig at han klarer denne jobben. 
 

Mulig mange ikke liker han som leder og ikke ser han som den som bryr seg om sine ansatte, men han er den som jobber veldig hardt og mye for å skape arbeidsplasser og beholde de. Han jobber nok mest uten at andre ser han jobber, de ser han på bilder innimellom, men ikke fysisk der de jobber. Hadde han vært fysisk der folk jobbet innimellom, hadde han ikke hatt mulighet til å gjøre det han gjør eller skaper. 

Anonymkode: 18636...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syntes synd på han. Det kan ikke være lett så se livsverket sitt gå adundas og samtidig vite at så mange av hans egne ansatte nå ikke har jobb. Det er jo ikke hans feil, men tviler på at han syntes det som skjer med de ansatte er så kult..

Hilsen en som selv måtte permittere 10 ansatte :(

Anonymkode: 9c5f9...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd og synd på. Jeg synes ikke Stordalen har fortjent dette, hvis det er det du mener. Alle de tusen arbeidsplassene han har bidratt til, og det fantastiske mangfoldet han har skapt. Det er synd på disse menneskene, om kanskje ikke Stordalen selv akkurat. Han klarer seg alltids. 

Anonymkode: a05fc...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at han tok ut 285 mill i utbytte i fjor og lot ansatte etter MYE diskusjon få 50øre mer i timen i lokale forhandlinger - NEI!! Det er synd på de permitterte ansatte.

Anonymkode: d3faf...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhodet ikke. Han kommer til å bade i penger uansett. Det er de ansatte det er synd på, de han ikke bryr seg så skrekkelig mye om

Anonymkode: 8db17...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Njei, jeg synes i alle fall mye mer synd på arbeidstakerne hans. 

Anonymkode: f9f8e...415

Enig. De store på toppen klarer seg alltids. De trikser og mikser for egen vinning. 

Anonymkode: aa93f...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...