Gå til innhold

Kjenner jeg blir oppgitt og sliten nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobbet i olja i mange år før jeg mistet jobben under oljekrisen i 2016.Fikk heldigvis ny jobb raskt som jeg ikke trivdes i, men det var jobb og hjulene gikk akkurat rundt. I 2019 fikk jeg tilbake jobb i firmaet der jeg mistet jobben Og takket ja da det er bedre betalt og jeg stortrives. Fikk beskjed om at det var helt trygt å komme tilbake. Men, nå står jeg her igjen da, mest sannsynlig må de si opp folk pga korona og stupende oljepris. Klarer meg ikke på kun dagpenger. Det er en så utrolig fortvilende situasjon og kjenner jeg blir så sliten av det. Å miste jobben er en stor påkjenning, men å miste to ganger på få år er en veldig påkjenning. Kjenner nå på samme angsten daglig som jeg gjorde for fire år siden da det kom kuttrunde på kuttrunde og en bare gikk og ventet. 
Det er tøffe tider for oss alle, ingen tvil om det. 

❤️Ta vare på hverandre❤️

Anonymkode: 0e89f...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat samme her. Forlot bransjen i 2014. Gikk til byggebransjen, og mistrivdes veldig! Kom tilbake til oljebransjen i fjor og stortrives! Lønna er riktignok dårligere enn i byggebransjen,  men trives så godt med arbeidsoppgavene. Jeg har fått permitteringsvarsel, men fortsatt usikkert hvordan det blir fremover. Ingen god situasjon.

Anonymkode: 42175...c32

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat samme her. Forlot bransjen i 2014. Gikk til byggebransjen, og mistrivdes veldig! Kom tilbake til oljebransjen i fjor og stortrives! Lønna er riktignok dårligere enn i byggebransjen,  men trives så godt med arbeidsoppgavene. Jeg har fått permitteringsvarsel, men fortsatt usikkert hvordan det blir fremover. Ingen god situasjon.

Anonymkode: 42175...c32

Meo, det er helt grusomt å stå i dette her nå kjenner jeg. 
Lykke til ❤️

Anonymkode: 0e89f...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...