Gå til innhold

Hvordan vite om man ser selvsikker ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får bare høre at jeg er alt jeg ikke vil være og det er så helvetes irriterende!! Tror ikke jeg noen gang blir annerledes enn slik jeg er. 
Hvordan kan man slette seg selv? 

Og faktisk klare å oppleve litt spennende ting? Her er ingen menn, da blir det heller ikke sex. Men jeg klarer bare ikke å gi av meg selv så lite jeg liker meg. Føler ikke jeg har rett på sex eller nytelse.

men hvordan slutter man å se usikker ut? 

Anonymkode: 233db...d4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får bare høre at jeg er alt jeg ikke vil være og det er så helvetes irriterende!! Tror ikke jeg noen gang blir annerledes enn slik jeg er. 

Og faktisk klare å oppleve litt spennende ting? Her er ingen menn, da blir det heller ikke sex. Men jeg klarer bare ikke å gi av meg selv så lite jeg liker meg. Føler ikke jeg har rett på sex eller nytelse.

Dra nå til Tyrkia. Du har ikke godt av å drive med alle den navlebeskuelsen.

Anonymkode: b66cf...2db

Skrevet

Du må finne deg ein hobby eller aktivtet du brenn for utanfor deg sjølv. Det å gløyme seg sjølv er den beste medisin både mot nedstemthet og det at andre ikkje godtar deg. 

Anonymkode: 59d09...297

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du må finne deg ein hobby eller aktivtet du brenn for utanfor deg sjølv. Det å gløyme seg sjølv er den beste medisin både mot nedstemthet og det at andre ikkje godtar deg. 

Anonymkode: 59d09...297

Men hva skal det være i mangel på interesser? Det er typisk om alt jeg finner på er feil! Se film/serie, lære språk, er helt sikkert feil.

det hadde vært lettere å gi av seg selv dersom jeg faktisk var en smule glad i meg selv. Men jeg skal tydeligvis ha samme kjedelige forutsetninger som de som mobbet meg. Traff mange spennende mennesker som fremdeles kan videre på det de startet med. Men så har jeg tydeligvis samme energi som de kjedelige mobberne. Gørr kjedelige folk.

Skrevet

Du har fått hundrevis av svar siste året. Utallige gode råd.

Men det er ditt valg å ikke følge noen av dem, og da kan du heller ikke tro ting vil endre seg.

Du må først bli villig til å gjøre ting annerledes enn du har gjort til nå. Du må bli villig til å følge de rådene du får både av fagpersoner og har fått her inne.

Du vil ikke bli mirakuløst mer glad i deg selv, så skal du sitte og vente på det vil du aldri greie å gi noe av deg selv. Men det å gi av deg selv kan gjøre at du blir mer glad i deg selv... så da er det opp til deg hvailken løsning du ønsker å gå for.

Du velger å ikke gjøre ting annerledes, da kan du heller ikke forvente endring.

Ta til deg noen av de utallige gode rådene du har fått tidligere og GJØR noe positivt for andre.

Og for sikkert 150. gang - du vil aldri få det godt med deg selv så lenge du fortsetter å rakke ned på deg selv og snakke negativt til deg selv på nett! Det var nok noen som mobbet deg en gang, og det kan sette dype sport som man må jobbe seg ut av. Men nå er det DU som konstant, hver eneste dag året rundt mobber deg selv - og det er mye mer ødeleggende for deg enn om du begynner å gjøre ting annerledes og mer positivt for deg selv og andre.

Anonymkode: dce8a...fbe

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vil du egentlig endre deg?

Anonymkode: 9b631...1f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...