Gå til innhold

Donald Trump er så fette GAL

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. at jeg har ikke ord! 
Å se disse pressekonferansene han holder gjør meg uvel!! Han er jo sinnsyk!! Hvor mange diagnoser kan én president ha!? 

Anonymkode: 381c0...b90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vel ikke så veldig mye værre enn mange andre presidenter rundt omkring! 

Det er vel bare landsoverhoder i Skandinavia og Vest-Europa som er innenfor normalen?! 

Anonymkode: cbe1f...8fb

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er vel bare landsoverhoder i Skandinavia og Vest-Europa som er innenfor normalen?! 

Han er definitivt i en klasse for seg.. 

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er i en klasse for seg, tatt i betraktning at befolkningen hans faktisk valgte ham og ville ha denne vulgære, pompøse, kunnskapsløse fjotten.

Anonymkode: b0d9c...3e1

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er i en klasse for seg, tatt i betraktning at befolkningen hans faktisk valgte ham og ville ha denne vulgære, pompøse, kunnskapsløse fjotten.

Ja, det er et u-land.. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

De fleste ville heldigvis ikke det, men skremmende mange allikevel. 

Anonymkode: 06cfd...c08

Skrevet

Hvor mange kriger har Trump startet?

Kanskje han ikke er så ille likevel?

Kanskje det bare er propaganda mot han?

Anonymkode: 1d4c6...c34

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

.. at jeg har ikke ord! 
Å se disse pressekonferansene han holder gjør meg uvel!! Han er jo sinnsyk!! Hvor mange diagnoser kan én president ha!? 

Har du ikke visst det før nå? Mannen er stein hakke gal. 

Anonymkode: 29465...a86

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, Trump er jo et veldig stabilt geni (som han sier selv) og tok koronakrisen på alvor fra første stund, iverksatte tiltak og tok grep som en ansvarlig leder gjør. Eller nei, vent - det var visst akkurat det han ikke gjorde? 

Én egenskap har han jeg virkelig beundrer; han har tydeligvis innebygget teleflon som gjør at all kritikk preller av og ingenting får tilhengerne hans til å miste trua - uansett. Og dette er mannen som «hadde på følelsen» at forskerne tok feil om koronaspredningen, som «følte» at dødeligheten var lavere enn forskingen viste, og som nå har krøpet til korset og innrømmet at alt under 200 000 døde i USA er heldig sluppet. Men får det populariteten hans til å synke? Neida.

Jeg har vært veldig engasjert i amerikansk politikk og særlig i valget til høsten, men nå har JEG nesten mistet trua. Velger de den mannen en gang til, kan de ha det så godt, da fortjener de ikke bedre. 

Anonymkode: 8bb24...793

Skrevet

Før så jeg på pressekonferansen for å ha noe å humre litt av.

Men så sa det stopp. Kan til nød klare et bilde. Men Trump snakke?! Klarer det bare ikke lenger. Jeg må skru av eller forlate rommet. Jeg klarer ikke se på han snakke.

Dumme USA som ville ha han. Sier mer om de enn han. Selv om jeg vet hsn har betalt 99% av billetten opp dit selv.

Anonymkode: e7d31...9a8

Skrevet

Men problemer er jo at ikke hele USA ville ha han!Clinton fikk jo mange flere stemmer enn han,men fordi valget er bygd opp slik,vant Trump likevel. Så de sitter jo med en President mindretallet ville ha.

Skrevet

Ja, men han har skjønt EN ting. Han vil sette amerikanerne først! Den som setter nordmenn og Norge først, vinner neste valg her. Ut med Erna og globalistene!

Anonymkode: 6b82e...e3a

Skrevet
6 minutter siden, Østerdølen skrev:

Men problemer er jo at ikke hele USA ville ha han!Clinton fikk jo mange flere stemmer enn han,men fordi valget er bygd opp slik,vant Trump likevel. Så de sitter jo med en President mindretallet ville ha.

Vet. Fryktelig innvikla system. Bare folk i gode jobber tør å stemme og, da den lavere klassen ikke har rett på fridagene en velger er pålagt å bruke. 
Det landet der har gått av seg skoa git..

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men han har skjønt EN ting. Han vil sette amerikanerne først! Den som setter nordmenn og Norge først, vinner neste valg her. Ut med Erna og globalistene!

Kollektiv egoisme? Sjarmerende. Ender alltid med krig.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Propaganda? Når han står på pressekonferanse og mistenkeliggjør bruken av munnbind på sykehusene og ikke skjønner at økningen i bruk skyldes den pandemien vi er inne i? Når han står og "føler" at dette vil gå over av seg selv? Eller når han sier at alle som vil testes skal få teste seg? Når han tweeter og kaller kritiske røster for nasty og lame stream media? Trenger ikke noe propagandabyrå for å finne opp rare ting han gjør og sier. Han overgår enhver annens fantasi.  

Anonymkode: e8b1d...f79

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet. Fryktelig innvikla system. Bare folk i gode jobber tør å stemme og, da den lavere klassen ikke har rett på fridagene en velger er pålagt å bruke. 
Det landet der har gått av seg skoa git..

Hva da, sa du?

Anonymkode: c4b14...2ee

Skrevet

Ja, Trump er jo et veldig stabilt geni (som han sier selv) og tok koronakrisen på alvor fra første stund, iverksatte tiltak og tok grep som en ansvarlig leder gjør. Eller nei, vent - det var visst akkurat det han ikke gjorde? 

Én egenskap har han jeg virkelig beundrer; han har tydeligvis innebygget teleflon som gjør at all kritikk preller av og ingenting får tilhengerne hans til å miste trua - uansett. Og dette er mannen som «hadde på følelsen» at forskerne tok feil om koronaspredningen, som «følte» at dødeligheten var lavere enn forskingen viste, og som nå har krøpet til korset og innrømmet at alt under 200 000 døde i USA er heldig sluppet. Men får det populariteten hans til å synke? Neida.

Jeg har vært veldig engasjert i amerikansk politikk og særlig i valget til høsten, men nå har JEG nesten mistet trua. Velger de den mannen en gang til, kan de ha det så godt, da fortjener de ikke bedre. 

De VELGER jo ingenting! De manipuleres, det er konspirasjoner og korrupsjon på høyt nivå der borte.

Slutt å legge skylda på den gjengse amerikaner!!!

Anonymkode: c69a2...6bf

Skrevet

Han setter seg selv først,ingen andre!

Skrevet

Propaganda? Når han står på pressekonferanse og mistenkeliggjør bruken av munnbind på sykehusene og ikke skjønner at økningen i bruk skyldes den pandemien vi er inne i? Når han står og "føler" at dette vil gå over av seg selv? Eller når han sier at alle som vil testes skal få teste seg? Når han tweeter og kaller kritiske røster for nasty og lame stream media? Trenger ikke noe propagandabyrå for å finne opp rare ting han gjør og sier. Han overgår enhver annens fantasi.  

Anonymkode: e8b1d...f79

Når tilhengerene hans i beste sendetid påstår at Corona er oppspinn og kun er noe som er satt i gang for å ødelegge Trump sine muligheter for gjenvalg.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke visst det før nå? Mannen er stein hakke gal. 

Anonymkode: 29465...a86

Selvfølgelig har jeg visst der hele tiden! 

Skrevet

Donald Trump er en mann med handlekraft!! Han står på. Han er veldig flink. Han lærer hele tiden. Han tenker på sitt land først. Jeg er ikke enig i kritikken mot han!

Anonymkode: 7b0bd...5b8

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Donald Trump er en mann med handlekraft!! Han står på. Han er veldig flink. Han lærer hele tiden. Han tenker på sitt land først. Jeg er ikke enig i kritikken mot han!

Tenk at de finnes i Norge også? Det er fascinerende, og ikke så litt skremmende. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stop drinking the Kool-aid!

Anonymkode: 83093...ffa

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Handlekraft!? 
Om noe fornuftig ramler ut av den kjeften er det fordi han har et manus, og har fått streng beskjed om å holde seg til det. For 4 dager siden ville han la USA snurre og gå som normalt igjen i neste uke. Nå sier han at dette vil vare i to uker til😂 All kritikk preller av som vann på gåsa, og han vrenger og vrir på alle sannheter. 

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mannen er jo så dum at når han har pressekonfernse går de som snakker etter han ut og sier at det Trump sa hva var feil, og dette er hans egne eksperter

Anonymkode: fd340...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...