Gå til innhold

Dette er «Helvete»


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært lenge deprimert. Moderat depresjon er min diagnose, som kanskje har vært en konsekvens av et par andre diagnoser jeg er født med. Ikke noen alvorlige.

Har forandret meg litt etter medisin, men ennelte ting kan kanskje også skyldes alder. 
 

Det er når ting som gjorde meg glad ikke lenger gjør det. Hva skal gjøre meg glad lenger? :( 
Når mat du likte ikke lenger smaker godt. Man spiser altså bare for å ikke sulte.

Når musikken du liker ikke lenger gir det noe.

Og når trening og meditasjon ikke gir virkning plutselig, eller bare gir verre bivirkninger? Som å bli ekstra sliten ..... før fikk jeg energi. Kan det være langtidsvirkning av medisin eller alder? 

Anonymkode: c9824...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være begge. Eller bare en fase. Hva med å gå inn i kjernen for hvorfor du er deprimert? Jobbe med grunnen bak? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...